پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۵۲
کد مطلب : 62866
منبع : خبرگزاری فارس
سرپرست تیم فوتبال جوانان صبای قم خبر داد

میزبانی صبای قم از مرحله نهایی رقابت مدعیان صعود به لیگ برتر

قم نيوز : سرپرست تیم فوتبال جوانان صبای قم از میزبانی این تیم برای برگزاری رقابت‌های مرحله نهایی لیگ دسته اول فوتبال جوانان باشگاه‌های کشور خبر داد.
میزبانی صبای قم از مرحله نهایی رقابت مدعیان صعود به لیگ برتر
میزبانی صبای قم از مرحله نهایی رقابت مدعیان صعود به لیگ برتر
به گزارش قم نیوز اصغر زرگر امروز اظهار کرد: تیم فوتبال جوانان صبای قم به عنوان یکی از تیم‌های برتر گروه‌های سه گانه مرحله مقدماتی مجوز صعود به مرحله دوم رقابت‌های فصل 97 – 1396 لیگ دسته اول فوتبال جوانان باشگاه‌های کشور را کسب کرد.

وی ادامه داد: بازی‌های مرحله مقدماتی به شکل رفت و برگشت انجام شد و هم در قم میزبان بودیم و هم به خانه حریفان رفتیم اما بازی‌های مرحله دوم بر اساس برنامه‌ریزی سازمان لیگ فوتبال ایران به شکل مجتمع به انجام رسید و تیم صبای قم برای رویارویی با حریفان خود راهی رفسنجان شد.

سرپرست تیم فوتبال جوانان صبای قم افزود: در مرحله دوم با تیم‌های پدیده اصفهان، استقلال اهواز و مس رفسنجان هم‌گروه بودیم و در شهر رفسنجان سه بازی انجام دادیم که خوشبختانه با دو برد متوالی در روزهای اول و دوم همراه بود و در روز سوم به دلیل اینکه صعودمان قطعی شد با تصمیم کادر فنی بازیکنان ذخیره به میدان رفتند و نتیجه را واگذار کردیم چون هیچ تاثیری در صعود تیم نداشت.

وی خاطرنشان کرد: اکنون نوبت به انجام دیدارهای مرحله نهایی با حضور چهار تیم برتر مسابقات این فصل رسیده تا دو تیم صعود کننده به فصل آینده مسابقات لیگ برتر فوتبال جوانان باشگاه‌های کشور مشخص شود، ما نیز برای میزبانی این مرحله از رقابت‌ها در صورت حمایت اداره کل ورزش و جوانان درخواست داده‌ایم.

زرگر یاد آور شد: در صورتی که اداره کل ورزش و جوانان استان قم همکاری‌های لازم را در این زمینه انجام دهد، در مرحله نهایی رقابت‌های این فصل لیگ دسته اول فوتبال جوانان ایران میزبان خواهیم شد، در این صورت می‌توانیم از این فرصت برای صعود به لیگ برتر استفاده کنیم.

وی در پایان اظهار کرد: برای میزبانی باید خوابگاه مجموعه ورزشی شهید حیدریان سه تا چهار روز در اختیار سه تیم میهمان ما باشد، تیم‌های پارس‌جنوبی جم، ملوان بندر انزلی و استقلال اهواز به همراه صبای قم چهار تیم حاضر در مرحله سوم لیگ یک کشور هستند که در نهایت دو تیم راهی لیگ برتر خواهند شد.

انتهای پیام / 138
https://qomnews.ir/vdch-6n-.23ni-dftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما