کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

استاندار قم:

طرح «دوباره زندگی» الگویی مطلوب برای سراسر کشور است

خبرگزاری فارس , 30 فروردين 1397 ساعت 12:45

استاندار قم با بیان اینکه همه استان ها باید از طرح دوباره زندگی الگو بگیرند گفت: طرح دوباره زندگی همه ابعاد فرهنگی، اقتصادی و اشتغال را شامل شده است و اثرات بسیار مطلوبی بر جامعه و کشور خواهد داشت.


به گزارش قم نیوز سید مهدی صادقی پیش از ظهر امروز در جشن ازدواج مجدد بانوان زیرپوشش حمایت کمیته امداد با همسران قبلی خود که در مجتمع حضرت فاطمه‌الزهرا(س)‌ برگزار شد ضمن تبریک اعیاد شعبانیه اظهار کرد: طرح دوباره زندگی که به منظور ازدواج بانوان سرپرست خانوار برگزار شده است امری زیبا، پسندیده و پر از الطاف و برکات الهی است.

وی با بیان اینکه کلام از توصیف و تصویرسازی این اتفاق زیبا قاصر است افزود: طرح دوباره زندگی، طرحی است که در شرایط موجود کم نظیر و بی‌نظیر است که به دست بندگان خوب خدا و با لطف خدا رقم خورده است. این اتفاق نه تنها در قم، بلکه در همه کشور باید مورد توجه قرار گرفته و دیگر استان ها نیز باید از آن الگو بگیرند.

استاندار قم خاطرنشان کرد: حل و فصل کردن مشکلات بندگان خدا لطف خفیه الهی است و توفیقی است که نصیب هر کسی نخواهد شد و این لطف الهی شامل حال کسانی شده است که برای از سرگیری این زندگی‌ها تلاش کرده‌اند.

وی ادامه داد: اقتصاد مقاومتی امری است که مقام معظم رهبری به عنوان سیاست کلی کشور مطرح کردند و این طرح از بارزترین و شاخص‌ترین کارهایی است که در تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی اتفاق افتاده است.

صادقی عنوان کرد: طرح دوباره زندگی همه ابعاد فرهنگی، اقتصادی و اشتغال را شامل شده است و اثرات بسیار مطلوبی بر جامعه و کشور خواهد داشت.

وی ضمن تقدیر و تشکر از کمک‌‌های رئیس کمیته امداد در اجرای این طرح گفت: طرح دوباره زندگی می‌تواند شاخصی زیبا و ارزشمند باشد که باید در همه کشور الگو برداری شده و گسترش پیدا کند.

انتهای پیام/138


کد مطلب: 62874

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/62874/طرح-دوباره-زندگی-الگویی-مطلوب-سراسر-کشور

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir