پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۱۵
کد مطلب : 62875
منبع : خبرگزاری مهر
رئیس کمیته امداد قم خبر داد؛

اختصاص وام اشتغال برای خانواده‌های طرح «دوباره زندگی»

قم نيوز : رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) قم از اختصاص ۷۰۰ میلیون تومان اعتبار برای پرداخت وام به منظور برطرف کردن مشکل اشتغال خانواده‌های طرح دوباره زندگی خبر داد.
اختصاص وام اشتغال برای خانواده‌های طرح «دوباره زندگی»
اختصاص وام اشتغال برای خانواده‌های طرح «دوباره زندگی»
به گزارش قم نیوز اکبر میرشکار پیش از ظهر پنج‌شنبه در جشن ازدواج مجدد بانوان تحت حمایت کمیته امداد با همسران سابق خود که در مجتمع حضرت فاطمه‌الزهرا(س)‌ برگزار شد اظهار داشت: همایش دوباره‌ زندگی با هدف تجلیل از زنان و مردانی برگزار شده است که تصمیم گرفتند و همت کردند تا زندگی خود را دوباره از سرگیرند.

وی با بیان اینکه طرح دوباره زندگی یک کار خیر و خدا پسندانه است افزود: این همایش برای نخستین‌بار در شهر مقدس قم برگزار شده است که امیدواریم دیگر استان‌ها نیز از این اقدام زیبا الگو بگیرند و شاهد برگزاری این طرح در دیگر استان‌ها نیز باشیم.

رئیس کمیته امداد قم ضمن تشکر از مشاوران و مددکارانی که برای اجرای این طرح تلاش کردند گفت: یکی از مسائلی مورد اهمیت در کمیته امداد، ازدواج است که بسته‌های تشویقی نیز برای آن در نظر گرفته است.

وی با بیان اینکه تلاش زیادی برای اجرای این طرح شد، ادامه داد: متأسفانه برخی خانواده‌ها در دام اعتیاد گرفتار شده‌ بودند که برای اجرای این طرح مشاوران و مددکاران کمک کردند تا این خانواده‌ها با ترک اعتیاد، دوباره به زندگی پاک بازگردند.

میرشکار با اشاره به مشکلات خانواده‌ها، گفت: یکی از معضلات و مشکلات اصلی خانواده‌ها برای از سرگیری زندگی، مسئله اشتغال بود که در همین راستا ۷۰۰ میلیون تومان برای پرداخت تسهیلات اشتغال برای این خانواده‌ها در نظر گرفتیم.

وی با بیان بیان کرد: اجرای طرح دوباره زندگی اتفاق مبارک و بزرگی است و امیدواریم این خانواده‌ها یک زندگی محکم، استوار و پاک را بنا کنند.

رئیس کمیته امداد خمینی(ره) قم در پایان گفت: بیش از ۱۲۰ نفر از بانوان سرپرست خانواری که امروز مجدد به زندگی خود بازگشتند از افرادی هستند که کمتر از ۳۰ سال سن دارند که امیدواریم در زندگی خود موفق باشند.

انتهای پیام/ 138
https://qomnews.ir/vdchm6n-.23niqdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما