پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۴۵
کد مطلب : 62884
منبع : خبرگزاری فارس

آیت الله اعرافی: هر چه قدر برای نماز کار شود، کم است

در بحث پایان نامه ها تحول خوبی ایجاد شده است
قم نيوز : مدیر حوزه های علمیه گفت: هر چه قدر برای نماز کار شود، کم است. باید همه مدیران و مسئولین و حتی آحاد مردم برای اقامه هر چه بهتر و در شأن نماز قدمهای جدی تری بردارند.
هر چه قدر برای نماز کار شود، کم است/ در بحث پایان نامه ها تحول خوبی ایجاد شده است
هر چه قدر برای نماز کار شود، کم است/ در بحث پایان نامه ها تحول خوبی ایجاد شده است
به گزارش قم نیوز آیت الله اعرافی  در دیدار مدیر و جمعی از کارکنان و اساتید مرکز تخصصی نماز، با تاکید بر این که فعالیت های انجام گرفته در مرکز تخصصی نماز نیاز به تعریف و تمجید ندارد، افزود: با نگاهی اجمالی که کردم، مسیر شما در مرکز تخصصی نماز مسیر درستی است.

مدیر حوزه‌های علمیه کشور گفت: کار شما ناظر به یک نیاز واقعی در کشور است و بنده از همه شما تشکر می کنم. لکن باید به چند نکته توجه بیشتری داشته باشید. شما باید در سه محور مهم آموزش، پژوهش و فرهنگ که فعالیت و برنامه دارید، به طور جدی تر حرکت کنید.

آیت الله اعرافی با بیان این که: امسال در بحث پایان نامه ها یک تحولی ایجاد شده، افزود: شما در کنار پایان نامه هایی که خودتان بررسی، داوری و راهنمایی می کنید، باید بتوانید بعد از گرفتن مجوز، پایان نامه های سطوح عالی کل حوزه علمیه را به عهده بگیرید.

مدیر حوزه های علمیه در پایان ضمن تقدیر از فعالیت های صورت گرفته گفت:  هر چه قدر برای نماز کار شود، کم است. باید همه مدیران و مسئولین و حتی آحاد مردم برای اقامه هر چه بهتر و در شأن نماز قدم های جدی تری بردارند. ان شاءالله که همه ما در روز قیامت جزء اقامه کنندگان نماز باشیم.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdchk6n-.23ni6dftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما