کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

با موضوع قرآن كريم و ايمان به وعده‌هاي الهي

پوستر دوازدهمين همايش بين‌المللي پژوهش‌هاي قرآني رونمايي شد

خبرگزاری فارس , 30 فروردين 1397 ساعت 16:45

پوستر دوازدهمين همايش بين‌المللي پژوهش‌هاي قرآني با موضوع قرآن كريم و ايمان به وعده‌هاي الهي با حضور رئيس سازمان اوقاف و امور خيريه و مدير حوزه‌هاي علميه رونمايي شد.


به گزارش قم نیوز مراسم اختتامیه یازدهمین همایش بین‌المللی پژوهش‌های قرآنی با محوریت «قرآن و استکبار ستیزی» ظهر امروز در سالن همایش مجتمع آموزش عالی امام خمینی(ره) برگزار شد.

در این مراسم رضا امانی، دبیر یازدهمین همایش بین‌المللی پژوهش‌های قرآنی به ارائه توضیحاتی پیرامون ارسال آثار و اهداف کلان همایش پرداخت.

حجت‌الاسلام محمدی رئیس سازمان اوقات و امور خیریه آسیب‌های متوجه قرآن و اسلام را مطرح و محققان را به پرداختن به ابعاد مختلف این دین دعوت کرد.

آیت‌الله علیرضا اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه نیز نکاتی اساسی در زمینه تفسیر صحیح قرآن و جاری کردن قرآن در زندگی برای جلوگیری از ظلم و تجاوز را تبیین کرد.

در پایان این مراسم از برگزیدگان این همایش تجلیل شد و همچنین  از تعدادی کتب ارزشمند با موضوع یازدهمین همایش پژوهش‌های قرآن مانند استکبارستیزی در عصر غیبت و ظهور با محوریت قرآن کریم، مبانی و اصول استکبارستیزی در فرهنگ قرآن و سنت معصومین، جستاری در استکبار و استکبارستیزی از نگاه آیت‌الله خامنه‌ای، راه‌ها و شیوه‌های استکبار ستیزی در قرآن، سیره معصومین و گفتمان انقلاب اسلامی و... رونمایی شد.

رونمایی از پوستر دوازدهمین همایش بین‌المللی پژوهش‌های قرآنی با موضوع قرآن کریم و ایمان به وعده‌های الهی از دیگر برنامه‌های این همایش بود.

انتهای پیام/ 137


کد مطلب: 62887

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/62887/پوستر-دوازدهمين-همايش-بين-المللي-پژوهش-هاي-قرآني-رونمايي

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir