پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۱۵
کد مطلب : 62889
منبع : خبرگزاری فارس
دبیر همایش یازدهمین همایش بین‌المللی پژوهش‌های قرآنی خبر داد

ارسال 130 مقاله از كشورهاي مختلف به دبيرخانه همايش بين‌المللي پژوهش‌هاي قرآني

قم نيوز : دبیر همایش یازدهمین همایش بین‌المللی پژوهش‌های قرآنی از ارسال 130 مقاله از كشورهاي مختلف به دبيرخانه اين همايش خبر داد.
ارسال 130 مقاله از كشورهاي مختلف به دبيرخانه همايش بين‌المللي پژوهش‌هاي قرآني
ارسال 130 مقاله از كشورهاي مختلف به دبيرخانه همايش بين‌المللي پژوهش‌هاي قرآني
به گزارش قم نيوز رضا امانی پیش از ظهر امروز در یازدهمین همایش بین‌المللی پژوهش‌های قرآنی اظهار کرد: این همایش امسال با موضوع قرآن و استکبارستیزی برگزار شد و در پایان مهلت ارسال مقالات هزار و 115 مقاله به دبیرخانه همایش ارسال شد که از این تعداد 130 مقاله از 15 کشور مختلف جهان ارسال شده بود.

وی خاطرنشان کرد: امسال مسابقات در دو بخش داخلی و بین‌الملل برگزار شد که در بخش داخلی 985 مقاله با تشکیل دبیرخانه استانی و منطقه‌ای در 15 دانشکده علوم قرآنی سراسر کشور ارائه شد.

دبیر همایش یازدهمین همایش بین‌المللی پژوهش‌های قرآنی با بیان اینکه این مقاله‌ها از سوی کمیته‌های علمی ارزیابی شد گفت: در هفته گذشته شاهد برگزاری این همایش‌ها در دانشکده‌های علوم قرآن بودیم.

وی عنوان کرد: تعدادی از مقالات پس از ارزیابی مجدد موفق به حضور در بخش بین‌الملل شدند و در دو روز گذشته در نشست‌های علمی مورد طرح قرار گرفتند.

امانی با اشاره به اهداف همایش گفت: هدف کلان این همایش ترویج، فرهنگ‌سازی، گفتمان‌سازی معارف و مفاهیم و آموزه‌های قرآن در سطح جامعه اسلامی است که بر همین اساس موضوع قرآن و استکبارستیزی مبتنی بر تأکیدات رهبری و با اقتضائات روز در دستور کار قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: هدف کلان دیگر در برگزاری همایش سوق‌دهی پژوهش‌های قرآنی محققان مانند اساتید، دانشجویان و طلاب به سوی موضوعات کاربردی و مسئله محور و همسو با نیازهای روز و اولویت‌های نظام جمهوری اسلامی است.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcco4qe.2bqi48laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما