کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

معاون اجرایی مسجد مقدس جمکران مطرح کرد

لزوم مشارکت دستگاه‌های ملی در خدمت رسانی به زائرین مسجد مقدس جمکران

خبرگزاری فارس , 30 فروردين 1397 ساعت 17:35

معاون اجرایی مسجد مقدس جمکران گفت: باید دستگاه‌های ملی در خدمت رسانی به زائرین مسجد مقدس جمکران مشارکت داشته باشند.


به گزارش قم نيوز احمد حاجی زاده ظهر امروز در جلسه ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر استان قم در سالن جلسات معاونت هماهنگی امور زائرین استانداری با اشاره به ایستگاه‌های صلواتی در مسیر بلوار پیامبر اعظم(ص) اظهار کرد: سال گذشته 63 درصد این ایستگاه‌ها توسط اهالی استان قم برپا شد و ایجاد بقیه این ایستگاه‌ها توسط اهالی سایر استان‌ها و اتباع خارجی بود.

وی ادامه داد: عمده افرادی که در ایستگاه‌های صلواتی در ایام نیمه شعبان خدمت رسانی می‌کنند، نوجوان و جوان هستند، بیشتر این افراد، مدارک لیسانس، ارشد و حوزوی دارند.

معاون اجرایی مسجد مقدس جمکران افزود: سال گذشته سه هزار و 642 نفر در 66 موکب به زائرین در مسیر بلوار پیامبر اعظم(ص) خدمت رسانی کردند، عمده مشکلات این موکب‌ها دسترسی به آب و برق بود، این افراد از همکاری نهادهای شهری برای برپایی موکب‌ها رضایت نداشتند.

حاجی زاده با اشاره به لزوم کمک به موکب‌های مردمی در نیمه شعبان اظهار کرد: باید دستگاه‌های خدمت رسان به این موکب‌ها کمک کنند تا موکب‌ها بتوانند که به مردم خدمت رسانی کنند.

وی ادامه داد: در ایام نیمه شعبان 40 نفر آماده انتقال سالمندان با ویلچر به مسجد مقدس جمکران از پارکینگ‌ها هستند.

معاون اجرایی مسجد مقدس جمکران در پایان خاطرنشان کرد: باید دستگاه‌های ملی در خدمت رسانی به زائرین مسجد مقدس جمکران مشارکت داشته باشند، هر سال جمعیت بسیاری زیادی در ایام نیمه شعبان به این مکان مقدس می‌آیند.

انتهای پیام/ 137


کد مطلب: 62890

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/62890/لزوم-مشارکت-دستگاه-های-ملی-خدمت-رسانی-زائرین-مسجد-مقدس-جمکران

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir