پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۰۱
کد مطلب : 62891
منبع : خبرگزاری فارس
معاون هماهنگی امور زائرین استانداری قم:

امکانات نهادهای مختلف برای خدمت رسانی به زائرین جمکران بسیج شود

قم نيوز : معاون هماهنگی امور زائرین استانداری قم گفت: مدیران و نیروهای دستگاه‌های اجرایی استان باید خود را خادم زائرین بدانند و نمایندگان دستگاه‌های مختلف باید تا نیمه شعبان کار عملیاتی برای خدمت رسانی به زائرین انجام بدهند.
امکانات نهادهای مختلف برای خدمت رسانی به زائرین جمکران بسیج شود
امکانات نهادهای مختلف برای خدمت رسانی به زائرین جمکران بسیج شود
به گزارش قم نيوز یونس عالی پور ظهر امروز در جلسه ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر استان قم در سالن جلسات معاونت هماهنگی امور زائرین استانداری زائرین با اشاره به ضرورت خدمت رسانی دستگاه‌های اجرایی استان قم به زائرین مسجد مقدس جمکران اظهار کرد: مدیران و نیروهای این دستگاه‌ها باید خود را خادم زائرین بدانند.

وی با بیان اینکه باید تلاش کنیم که برپاکنندگان ایستگاه‌های صلواتی هیچ دغدغه‌ای نداشته باشند، ادامه داد: نمایندگان دستگاه‌های مختلف باید تا نیمه شعبان کار عملیاتی برای خدمت رسانی به زائرین انجام بدهند، همچنین مرکز بهداشت هم باید به دنبال آموزش نکات بهداشتی به عوامل موکب‌ها باشد تا مشکل بهداشتی به وجود نیاید.

معاون هماهنگی امور زائرین استانداری قم افزود: باید به گونه ای برنامه ریزی کنیم که به همه افرادی که از مناطق مختلف کشور قصد سفر به مسجد مقدس جمکران دارند، اطلاع رسانی شود.

عالی پور با اشاره به لزوم برپایی ستادهای استقبال از زائرین در استان قم اظهار کرد: این ستادها باید ایام نیمه شعبان در ورودی‌ها و خروجی‌های شهر قم مستقر شوند تا از زائرین استقبال لازم صورت بگیرد.

وی ادامه داد: باید جمعیت هلال احمر چندین ایستگاه برای راهنمایی زائرین و کمک به گمشدگان در محدوده مسجد مقدس جمکران برپا کند، باید از ظرفیت مردم هم در این ایام استفاده شود، چنین ظرفیتی در ایام اربعین مورد استفاده قرار گرفت.

معاون هماهنگی امور زائرین استانداری قم در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم که امسال خدمت رسانی به زائرین مسجد مقدس جمکران در ایام نیمه شعبان بهتر از سال‌های گذشته باشد تا آبروی شهر قم حفظ شود.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcfycdv.w6d01agiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما