پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۰۱
کد مطلب : 62893
منبع : خبرگزاری فارس
مدیرکل مدیریت بحران استان قم خبر داد

حضور 24 اکیپ جمعیت هلال احمر در مسجد مقدس جمکران

قم نيوز : مدیرکل مدیریت بحران استان قم گفت: 24 اکیپ جمعیت هلال احمر در داخل مسجد مقدس جمکران و بیرون این مسجد در ایام نیمه شعبان حضور پیدا می‌کنند.
حضور 24 اکیپ جمعیت هلال احمر در مسجد مقدس جمکران
حضور 24 اکیپ جمعیت هلال احمر در مسجد مقدس جمکران
به گزارش قم نيوز محسن اوروجی ظهر امروز در جلسه ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر استان قم در سالن جلسات معاونت هماهنگی امور زائرین استانداری با اشاره به آب رسانی به ایستگاه‌های صلواتی در ایام نیمه شعبان اظهار کرد: با سه تانکر به دنبال آبرسانی به این ایستگاه‌ها در طول مسیر مسجد مقدس جمکران هستیم، همچنین 24 اکیپ جمعیت هلال احمر در داخل مسجد مقدس جمکران و بیرون این مسجد حضور پیدا می‌کنند.

وی ادامه داد: امسال اورژانس اجتماعی 6 ایستگاه در محدوده مسجد مقدس جمکران خواهد داشت، سال گذشته تعداد ایستگاه‌های این اورژانس یک ایستگاه بود.

مدیرکل مدیریت بحران استان قم افزود: پیشنهاد می‌کنیم که برای برپایی ایستگاه‌های صلواتی در پارکینگ‌های مسجد مقدس جمکران برنامه ریزی شود، همچنین مرکز بهداشت برای سم پاشی این ایستگاه‌ها آمادگی دارد.

رضا سیار در ادامه این جلسه با اشاره به لزوم ساماندهی ایستگاه‌های صلواتی در شهر قم در ایام نیمه شعبان اظهار کرد: دو هفته تا نیمه شعبان فرصت داریم و باید گروه‌های تصمیم گیر از دستگاه‌های مختلف با استقرار در مسجد مقدس جمکران برای  ساماندهی ایستگاه‌های صلواتی تلاش کنند.

وی ادامه داد: نباید مردم را برای برپایی ایستگاه‌های صلواتی در ادارات معطل کنیم، آن‌ها برای رضایت خداوند این ایستگاه‌ها را برپا می‌کنند و باید مورد حمایت قرار بگیرند.

فرماندار قم افزود: با همکاری بسیج به دنبال تامین امنیت پارکینگ‌های موقت مسجد مقدس جمکران در ایام نیمه شعبان هستیم.

ستار احمدوند معاون اجرایی سپاه استان قم در بخش پایانی جلسه با اشاره به برپایی موکب‌ها در مسیر مسجد مقدس جمکران اظهار کرد: سپاه با استفاده از امکانات خود برای پشتیبانی از این موکب‌ها در ایام نیمه شعبان آمادگی دارد، باید برای برپایی موکب‌ها در ورودی‌ها و خروجی‌های شهر قم در ایام نیمه شعبان برنامه ریزی شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: نیروهای بسیج برای کمک به برقراری امنیت در ایام نیمه شعبان در پارکینگ‌های مسجد جمکران آمادگی دارند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdchx6n-.23niwdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما