پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۴۵
کد مطلب : 62898
منبع : خبرگزاری فارس
در جلسه ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر استان قم مطرح شد

لزوم آمادگی مدیران استان قم برای استقبال از زائرین مسجد جمکران در ایام نیمه شعبان

قم نيوز : در جلسه ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر استان قم بر لزوم آمادگی مدیران استان برای استقبال از زائرین مسجد مقدس جمکران در ایام نیمه شعبان تاکید شد.
لزوم آمادگی مدیران استان قم برای استقبال از زائرین مسجد جمکران در ایام نیمه شعبان
لزوم آمادگی مدیران استان قم برای استقبال از زائرین مسجد جمکران در ایام نیمه شعبان
به گزارش قم نيوز جلسه ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر استان قم ظهر امروز در سالن جلسات معاونت هماهنگی امور زائرین استانداری برگزار شد.

احمد حاجی زاده در ابتدای این جلسه با اشاره به وضعیت ایستگاه‌های صلواتی در مسیر بلوار پیامبر اعظم(ص) اظهار کرد: سال گذشته 63 درصد این ایستگاه‌ها توسط اهالی استان قم برپا شد و ایجاد بقیه این ایستگاه‌ها توسط اهالی سایر استان‌ها و اتباع خارجی بود.

معاون اجرایی مسجد مقدس جمکران ادامه داد: عمده افرادی که در ایستگاه‌های صلواتی در ایام نیمه شعبان خدمت رسانی می‌کنند، نوجوان و جوان هستند، بیشتر این افراد مدارک لیسانس، ارشد و حوزوی دارند.

وحید مقدم دبیر شورای ترافیک استان قم در ادامه این جلسه گفت: ظرفیت پارکینگ‌های مسجد مقدس جمکران 190 هکتار است و امکان پارک 70 هزار خودرو در این پارکینگ‌ها وجود دارد.

یونس عالی پور در بخش پایانی جلسه با اشاره به لزوم برپایی استقبال از زائرین در استان قم اظهار کرد: این ستادها باید در ورودی‌ها و خروجی‌های شهر قم مستقر شوند تا از زائرین استقبال لازم صورت بگیرد.

معاون هماهنگی امور زائرین استانداری خاطرنشان کرد: باید به گونه ای برنامه ریزی کنیم که به همه افرادی که از مناطق مختلف کشور قصد سفر به مسجد مقدس جمکران دارند، اطلاع رسانی کنیم.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcc44qe.2bqio8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما