کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

عضو هیئت رئیسه مجلس:

احمد امیرآبادی فراهانی: تلگرام امنیت و اطلاعات مردم ایران را به بازیچه گرفته است

خبرگزاری مهر , 31 فروردين 1397 ساعت 2:00

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: گفت: پیام رسان تلگرام بدون هیچ هویتی امنیت و اطلاعات مردم ایران را به بازیچه گرفته است.


به گزارش قم نیوز احمد امیرآبادی فراهانی ظهر پنج‌شنبه در اولین همایش حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان قم که با حضور استاندار قم و معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و برخی دیگر از مسئولان استان برگزار شد، گفت: رعایت حقوق تولیدکننده و مصرف کننده یک ارتباط دو سویه و متقابل است.

وی با اشاره به دیدار نمایندگان مجلس با مقام معظم رهبری، اظهار کرد: ایشان بر تولید کالای ایرانی با هویت و خلاقیت ایرانی تأکید دارند و از تولیدکنندگان خواسته‌اند که تا حد ممکن به سمت تولید کالاهای کپی و مونتاژی نروند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نقش دولت در حمایت از تولیدکنندگان و کاهش هزینه‌های تولید، گفت: دولت می‌تواند در بخش ارائه رایگان انرژی و ایجاد تسهیلات ویژه در مالیات عملکرد به بخش تولید کمک کند.

امیرآبادی با بیان اینکه طرح انرژی رایگان و عدم دریافت مالیات عملکرد میان مجلس و دولت به شور گذاشته خواهد شد، اظهار کرد: اجرای این طرح‌ها با قبول شرایطی مانند اشتغال‌زایی واحدهای تولیدی برای دولت هزینه چندانی ندارد.

وی با گلایه از اوضاع نا بسامان نحوه دریافت مالیات بر ارزش افزوده، گفت: متأسفانه این مالیات را تولیدکنندگان به جای مصرف کنندگان تقبل می‌کنند که حتی بعضاً چند برابر نرخ معمول است.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه در کشورهای توسعه یافته رعایت حقوق مصرف کننده در اولویت برنامه‌های اقتصادی است، افزود: رعایت حقوق مصرف کنندگان و ارتقای تولید کالا در نهایت به نفع تولیدکنندگان و توسعه بهره‌گیری از کالای داخلی می‌شود.

خدمات پس از فروش در ایران مطلوب نیست

وی با بیان اینکه خدمات پس از فروش در ایران مطلوب نیست، گفت: نقطه قوت برندهای معتبر خارجی خدمات مطلوب پس از فروش است.

امیرآبادی خدمات پس از فروش را بهترین روش برای تبلیغ و معرفی کالا ارزیابی کرد و گفت: اگر رفتار مناسبی در ارائه خدمات و پاسخگویی به مشتری نباشد نمی‌توان روی اشاعه حمایت از کالای ایرانی تکیه کرد.

وی از مردم خواست در خرید و استفاده از کالای ایرانی سعه صدر به خرج داده و برخی ضعف‌ها را تحمل کنند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در ادامه با انتقاد از پیام رسان‌های خارجی موجود در کشور گفت: الآن مدیر پیام رسان تلگرام که هیچ جا و مکان و هویت شناخته شده‌ای ندارد رئیس جمهور ۲۰۰ میلیون کاربر شده است و همه را بازیچه خود کرده است.

پیام رسان‌های خارجی هیچ امنیتی ندارند

وی با اشاره به فرمایش رهبری در خصوص حفظ حرمت حریم خصوصی مردم، گفت: پیام رسان‌های خارجی هیچ امنیتی نداشته و پاسخگوی حرکات خود نیستند.

امیرآبادی با تأکید بر اینکه نقش پیام رسان‌هایی مانند تلگرام در ایجاد نا امنی و نفوذ در حوادث سال گذشته مجلس مؤثر بوده است، گفت: البته پیام رسان‌های داخلی که قرار است جایگزین شوند باید با رعایت امنیت و حریم خصوصی و افزایش کیفیت خدمات دهی مردم را قانع کنند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برای توسعه و حمایت از کالاهای ایرانی باید همت و همر هی مردم، مسئولان و تولید کنندگان باشد، گفت: باید کسانی وارد حوزه تولید کالا شوند که تخصص داشته باشند.
انتهای پیام / 137


کد مطلب: 62907

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/62907/احمد-امیرآبادی-فراهانی-تلگرام-امنیت-اطلاعات-مردم-ایران-بازیچه-گرفته

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir