شنبه ۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۱۰
کد مطلب : 62937
منبع : خبرگزاری مهر
در لیگ دسته اول فوتسال بانوان؛

تیم فوتسال جواهری ایوبی قم برابر کاسپین قزوین به پیروزی رسید

قم نيوز : تیم فوتسال جواهری ایوبی قم در هفته سوم از مرحله نهایی لیگ دسته اول فوتسال جوانان کشور برابر کاسپین قزوین پیروز شد.
تیم فوتسال جواهری ایوبی قم برابر کاسپین قزوین به پیروزی رسید
تیم فوتسال جواهری ایوبی قم برابر کاسپین قزوین به پیروزی رسید
به گزارش قم نیوز هفته سوم از مرحله نهایی لیگ دسته اول فوتسال بانوان باشگاه‌های کشور روز جمعه با برگزاری ۴ مسابقه به انجام رسید که در یکی از بازی‌ها در قم، تیم جواهری ایوبی قم برابر تیم کاسپین قزوین صاحب برتری شد.

در این مسابقه که در سالن آیت الله بروجردی دانشگاه قم به انجام رسید شاگردان الهام باباطاهری در تیم جواهری ایوبی قم موفق شدند در یک بازی نزدیک و دشوار با نتیجه ۲ بر صفر کاسپین قزوین را شکست دهند و در جدول ۶ امتیازی شوند.

در این بازی زیبا افروغ بازیکن گلزن تیم ملی فوتسال جوانان گل اول را برای نماینده قم به ثمر رساند و سپس نوبت به مریم محمد زاده بازیکن جوان و قمی رسید تا در موقعیتی تک به تک دروازه کاسپین را باز کند.

تیم جواهری ایوبی قم در اولین بازی خود برابر پدیده بوشهر بازنده شد اما در ۲ مسابقه بعدی خود توانسته تیم‌های هیئت فوتبال مریوان و کاسپین قزوین را شکست دهد و اکنون با ۶ امتیازی از ۳ بازی موقعیت امیدوار کننده‌ای در جدول دارد.

در این مرحله از لیگ دسته اول فوتسال ۸ تیم حضور دارند که ۲ تیم از این جمع به لیگ برتر فوتسال بانوان کشور صعود خواهد کرد. فوتسال بانوان قم برای نخستین بار این فرصت تاریخی را به دست آورده و می‌خواهد در فصل آینده لیگ برتر بانوان تیم داشته باشد.

انتهای پیام/ 138
https://qomnews.ir/vdcguy93.ak9xw4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما