شنبه ۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۰۱
کد مطلب : 62950
منبع : خبرگزاری فارس
با پایان مهلت ثبت‌نام از کاندیداها صورت می‌گیرد

برگزاری انتخابات برای تعیین رئیس جدید هیأت دوومیدانی قم

قم نيوز : مجمع انتخابات هیأت دوومیدانی استان قم برای تعیین رئیس جدید این هیأت ورزشی تا سال 1401 با حضور رئیس فدراسیون در قم برگزار می‌شود.
برگزاری انتخابات برای تعیین رئیس جدید هیأت دوومیدانی قم
برگزاری انتخابات برای تعیین رئیس جدید هیأت دوومیدانی قم
به گزارش قم نیوز دوومیدانی یکی از 44 هیأت ورزشی فعال در استان قم به شمار می‌رود که زیر مجموعه خود مواد و رشته‌های گوناگونی دارد و در میادین قهرمانی کشور، بین‌المللی، آسیایی، جهانی و المپیک به عنوان یکی از رشته‌های پرمدال از آن یاد می‌شود.

با توجه به اینکه دوومیدانی در استان قم از علاقمندان و طرفداران بسیار زیادی برخوردار است، یکی از هیأت‌های موفق ورزشی در قم به شمار می‌رود، رشته‌ای که البته ورزشکاران سازمان یافته و قهرمانان آن در رشته‌ها و مواد مختلف با کمبود امکانات نیز مواجه هستند.

در آستانه حضور دوومیدانی‌کاران قم در مسابقات کسب سهمیه المپیک نوجوانان جهان، پیکارهای قهرمانی آسیا و قهرمانی جوانان جهان و بازی‌های آسیایی 2018 اندونزی، با توجه به پایان دوره چهار ساله رئیس این هیات، مجمع انتخابات هیأت دوومیدانی قم در راه است.

چهار سال قبل بود که با برنامه‌ریزی امور مجامع هیأت‌های ورزشی اداره‌کل ورزش و جوانان استان قم، مجمع انتخابات هیأت دوومیدانی قم برای مشخص شدن رئیس جدید این هیأت ورزشی در سالن کنفرانس اداره کل ورزش و جوانان قم برگزار و علی رضایی به عنوان جانشین ابوالقاسم اکرمی رئیس این هیأت ورزشی شد.

با توجه به پایان دوره چهار ساله رضایی و اتمام مهلت ثبت‌نام از کاندیداها توسط امور مجامع هیات‌های ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان قم، قرار است مجمع انتخابات این هیأت با حضور کیهانی رئیس فدراسیون، عابدی مدیر کل ورزش و جوانان قم و دیگر اعضای مجمع روز یکشنبه دوم اردیبهشت ماه برگزار شود و این هیأت رئیس جدید خود را تا سال 1401 برای یک دوره چهار ساله بشناسد، در حالی که خبرها حکایت از این است که رضایی رئیس چهار سال قبل هیات دوومیدانی قم که عملکرد موفقی در این رشته داشته در این انتخابات بدون رقیب است.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcbg9b0.rhb5spiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما