شنبه ۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۳۰
کد مطلب : 62962
منبع : خبرگزاری فارس
سرمربی تیم فوتسال جواهری قم گفت:

برای صعود به لیگ برتر فوتسال بانوان راه بسیار دشواری داریم

قم نيوز : سرمربی تیم فوتسال جواهری قم تاکید کرد کار این تیم برای صعود به لیگ برتر فوتسال بانوان بسیار دشوار است.
برای صعود به لیگ برتر فوتسال بانوان راه بسیار دشواری داریم
برای صعود به لیگ برتر فوتسال بانوان راه بسیار دشواری داریم
به گزارش قم نیوز الهام باباطاهری در مورد بازی تیم‌های فوتسال جواهری ایوبی قم و کاسپین قزوین و پیروزی خانگی دختران فوتسالیست قم اظهار داشت: سطح فنی ۲ تیم به هم بسیار نزدیک بود و این پیروزی را به هیچ وجه به سادگی به دست نیاوردیم و روی تیزهوشی در ۲ صحنه در ضربه آخر و جاگیری به ۲ گل رسیدیم.

وی افزود: هر ۸ تیم حاضر در مرحله نهایی لیگ دسته اول فوتسال بانوان، از نظر سطح کیفی و فنی کاملاً به هم شبیه هستند یعنی هیچ یک از تیم‌ها نسبت به دیگری برتری قاطعی ندارد بنابر این با وجود کسب ۲ برد در ۳ بازی اخیر برای اظهار نظر در مورد صعود به لیگ برتر زود است.

سرمربی تیم فوتسال جواهری ایوبی قم گفت: فوتسال قم هرگز در لیگ برتر بانوان تیمی نداشته است و اگر بتوانیم به لیگ برتر برسیم کار بزرگی انجام داده‌ایم اما واقعیت این است که کارمان برای صعود به لیگ برتر فوتسال بانوان بسیار دشوار است و باید منتظر آینده باشیم.

باباطاهری بیان داشت: در بازی بعد باید در شیراز با تیم پارس آرای این شهر بازی کنیم و برای کسب یک برد دیگر به میدان می‌رویم. تیم ما نسبت به مرحله اول مسابقات تنها توانست یک دروازه بان جذب کند و برنامه ما برای حضور ۳ بازیکن قمی که در لیگ برتر بازی می‌کردند به بن بست خورد.

وی عنوان کرد: اگر حدیثه قره بیگلو و زهرا قربانی را که در لیگ ۹۶ عضو تیم پیام نور بودند در اختیار داشتیم می‌توانستیم با اطمینان بیشتری از آینده صحبت کنیم اما اجازه جذب آن‌ها را به ما ندادند با این حال با موجود فعلی برای صعود تلاش خواهیم کرد.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcewo8p.jh8wpi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما