شنبه ۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۰۱
کد مطلب : 62967
منبع : خبرگزاری فارس
مدير كل ورزش و جوانان استان قم:

مسائل صباي قم با مستندات معتبر و قانوني رسيدگي مي‌شود

قم نيوز : مدير كل ورزش و جوانان استان قم از رسيدگي به مسائل حاشيه‌اي پيرامون تيم‌هاي زير مجموعه باشگاه فرهنگي ورزشي صباي قم خبر داد.
مسائل صباي قم با مستندات معتبر و قانوني رسيدگي مي‌شود
مسائل صباي قم با مستندات معتبر و قانوني رسيدگي مي‌شود
به گزارش قم نیوز حسن عابدی امروز راجع به مسائل مطرح شده روزهای اخیر در حاشیه تیم فوتبال صبای قم، اظهار کرد: در صورت ارائه مستندات معتبر و قانونی پیرامون مباحث مطرح شده، مجموعه ورزش استان به آن رسیدگی خواهد کرد.

وی تاکید کرد: در صورت اثبات آنچه که این روزها در مورد تیم فوتبال صبای قم در مسابقات باشگاه‌های کشور مطرح می‌شود، صد در صد با خاطیان برخورد خواهیم کرد و در صورتی که عکس آن اثبات شود از کسانی که چنین ادعاهای داشته‌اند واخواهی خواهیم کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم افزود: هیچ کس در هیچ جایگاهی تنها طبق شنیده‌ها و حرف‌های بی‌سند، حق هتک حرمت به اشخاص را ندارد و این بی‌اخلاقی محض است.

وی با ابراز گلایه از مطرح شدن موضوعات اخیر راجع به تیم صبای قم در رسانه‌ها، تصریح کرد: رسانه‌ای کردن و استفاده از رسانه ملی برای بازگو کردن مسائل احتمالی که در مورد آن هیچ قطعیتی هنوز به اثبات نرسیده، بی‌تدبیری محض است و بهتر بود این مسائل درون خانواده ورزش فوتبال برای پیگیری مطرح می‌شد.

عابدی در پاسخ به اینکه آیا امکان تغییر و تحول در هیات فوتبال استان قم وجود دارد یا خیر؟ اظهار کرد: طبق اساس‌نامه فدراسیون فوتبال، ادارات کل ورزش و جوانان استان‌ها درباره ابطال مجامع تصمیم‌گیرنده نیستند و این امر در توان خود فدراسیون است.

تیم فوتبال صبای قم در حال حاضر با عملکردی ضعیف و دور از انتظار و کسب تنها 12 امتیاز از 32 مسابقه در مکان هفدهم جدول 18 تیمی لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور ایستاده است و به لیگ دسته دوم فوتبال ایران نیز سقوط کرده است.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcjahem.uqe8mzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما