شنبه ۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۴۳
کد مطلب : 62980
منبع : خبرگزاری فارس
سرپرست هیأت وزنه‌برداری استان قم خبر داد

آغاز فعالیت وزنه‌برداری بانوان در قم

قم نيوز : سرپرست هیأت وزنه‌برداری استان قم از برگزاري نخستين دوره ليگ وزنه‌برداري، جشنواره استعداديابي اين رشته و استارت فعاليت بانوان در وزنه‌برداري خبر داد.
آغاز فعالیت وزنه‌برداری بانوان در قم
آغاز فعالیت وزنه‌برداری بانوان در قم
به گزارش قم نیوز یوسف کرمی امروز با اشاره به مهمترین برنامه‌های هیأت وزنه‌برداری استان قم در تقویم سال 1397 این هیات، اظهار کرد: برگزاری نخستین دوره مسابقات لیگ استانی و مسابقات چندجانبه با حضور تیم‌هایی از استان‌های هم‌جوار را در دستور کار داریم.

وی با تاکید بر اهمیت رشد و توسعه این رشته از رده‌های سنی پایه، اضافه کرد: همچنین برگزاری مسابقات قهرمانی و انتخابی استان به منظور حضور در رقابت‌های قهرمانی کشور در رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان به زودی اجرایی می‌شود.

سرپرست هیأت وزنه‌برداری استان قم آموزش برای ارتقاء دانش نیروی انسانی این رشته را مهم دانست و افزود: برگزاری کارگاه‌های دانش‌افزایی ویژه مربیان، داوران و قهرمانان، دوره‌های تئوری و عملی مربیگری و داوری درجه یک، دو و سه و برگزاری دوره مقدماتی مربیگری درجه سه ویژه بانوان در بحث آموزش صورت می‌گیرد.

وی از برگزاری جشنواره استعدادیابی ویژه نونهالان با همکاری اداره ‌کل آموزش و پرورش برای توسعه این رشته از رده‌های پایه خبر داد و افزود: راه‌اندازی دفتر مشاوره و استعدادیابی وزنه‌برداری در قم و آغاز فعالیت هیأت در شهرستان‌های تابعه استان نیز در سال 97 انجام می‌شود.

کرمی همچنین به آغاز فعالیت وزنه‌برداری بانوان در قم اشاره و عنوان کرد: هدایت سالن‌های وزنه‌برداری استان به مرحله درآمدزایی، راه‌اندازی پایگاه مقاومت بسیج به ‌نام شهید ناصر پیام و برگزاری اردوهای فرهنگی و اخلاقی ویژه ورزشکاران، داوران و مربیان این رشته را نیز انجام می‌دهیم.

وی که بیش از سه ماه مسوولیت سرپرستی این هیأت را بر عهده دارد و اکنون یکی از کاندیداهای ریاست هیأت وزنه‌برداری استان قم به شمار می‌رود، در پایان اظهار کرد: مجمع انتخابات رئیس هیأت وزنه‌برداری استان قم از مهمترین رویدادهای این هیأت ورزشی در سال ‌جاری است که در اردیبهشت‌ ماه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdce7o8p.jh8wvi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما