کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

برای نخستین بار در دولت دوازدهم، «مدیر بی انضباط» قمی معرفی شد

پايگاه اطلاع رسانی قم نیوز , 2 ارديبهشت 1397 ساعت 13:28

در پی بی نظمی‌ در حضور و عدم اهتمام کافی برای شرکت در جلسات، امیر طیبی نژاد، مدیر شرکت شهرک‌های صنعتی قم به عنوان نخستین مدیر بی‌انضباط قمی در دولت دوازدهم معرفی شد.


به گزارش قم نیوز امیر طیبی نژاد، مدیر شرکت شهرک‌های صنعتی قم از سوی معاون هماهنگی امور اقتصادی و منابع انسانی استانداری قم به عنوان مدیر بی انضباط قم معرفی شد.

مهرداد غضنفری،‌ معاون هماهنگی امور اقتصادی و منابع انسانی استانداری که در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان قم سخن می گفت، با انتقاد بر عدم اهتمام برخی مدیران استانی در جلسات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان تأکید کرد: مدیر شهرک‌های صنعتی به‌عنوان یک مدیر بی‌انضباط از این به بعد حق حضور در جلسات ستاد تسهیل را نداشته و تمام موارد مربوط در این زمینه در دفتر معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم بررسی می‌شود.

ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در چهارچوب تدابیر دولت برای رونق فعالیت‌های تولیدی شکل گرفته است و با حضور مدیران دست اندرکار تولید و زیر نظر استانداری قم به بررسی موانع تولید و رفع آنها می‌پردازد و به نوعی یکی از ارکان اقتصاد مقاومتی در استان به شمار می‌رود.

با توجه به عزم دولت دوازدهم در کشور و به ویژه در قم برای حل مشکلات تولید، به نظر می رسد مدیران بی انضباط و بی توجه به حل مشکلات اقتصادی مردم، باید هر چه زودتر از قطار دولت پیاده شوند و جای خود را به مدیران جدید و با انگیزه برای حل این مشکلات دهند.

انتهای پیام / 105


کد مطلب: 63000

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/63000/نخستین-بار-دولت-دوازدهم-مدیر-بی-انضباط-قمی-معرفی

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir