يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۳۷
کد مطلب : 63021
منبع : خبرگزاری فارس
در دیدار مشاور وزیر کشور با شخصيت‌هاي حوزوي مطرح شد

بررسی کارشناسی درباره علل شکل گیری ناآرامی‌های دی ماه

قم نيوز : مشاور امور روحانیت وزیر کشور در دیدار با شخصيت‌هاي حوزوي و علمای قم گزارشی از فعالیت‌های وزارت کشور در سال 96 ارائه کرد.
بررسی کارشناسی درباره علل شکل گیری ناآرامی‌های دی ماه
بررسی کارشناسی درباره علل شکل گیری ناآرامی‌های دی ماه
به گزارش قم نیوز حجت الاسلام والمسلمین نمازی به مناسبت فرارسیدن سال نو با تعدادی از علما و شخصیت‌های حوزوی استان قم دیدار و گفتگو کرد.

وی در این دیدارها با اشاره به ناآرامی‌های دی ماه 96 در بعضی بخش‌های کشور گفت: کار کارشناسی در زمینه علل شکل گیری این مسئله و جلوگیری از هزینه سازی برای کشور در مجموعه وزارت کشور انجام شده است.

حجت الاسلام نمازی با اشاره به تاکید وزیر کشور مبنی بر ارتقاء رضایتمندی مردم از خدمات دولت، بحث عفاف و حجاب و نیز تکریم شهروندان در ادارات دولتی را نیز مورد توجه قرار داد و گفت: در این راستا کارگروه‌های مشخصی تشکیل شد و شاهد بهبود وضعیت در سطح کشور بوده ایم.

شخصیت‌های دینی و علمای قم نیز در این دیدارها ضمن قدردانی از اقدامات وزارت کشور در حوزه‌های مختلف؛ به بیان نظرات و دیدگاه‌های خود پرداختند.

آیت الله یزدی، آیت الله مقتدایی، آیت الله استادی، آیت الله محفوظی، آیت الله مومن، آیت الله مسعودی خمینی، آیت الله امینی، آیت الله گرامی، آیت الله فاضل لنکرانی، آیت الله حسینی بوشهری، آیت الله اعرافی، آیت الله سعیدی، آیت الله علوی بروجری و نیز حجج اسلام واعظی، ربانی و جمشیدی از شخصیت‌هایی بودند که حجت الاسلام نمازی با ایشان دیدار کرد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcb8gb0.rhbf5piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما