کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس فدراسیون دو و میدانی:

قم باید به دنبال مدال‌های بین‌المللی باشد

خبرگزاری تسنیم , 3 ارديبهشت 1397 ساعت 4:30

رئیس فدراسیون دو و میدانی گفت: هیئت دو و میدانی قم دیگر نباید به عناوین کشوری چشم داشته باشد و آن‌ها باید به‌سوی مقام‌های بین‌المللی بروند چراکه پتانسیل آن در قم وجود دارد.


به گزارش قم نیوز مجید کیهانی در مجمع انتخابات ریاست هیئت دو و میدانی استان قم اظهار داشت: با توجه به حمایت‌های مالی و همه‌جانبه‌ای که از سوی اداره کل ورزش و فدراسیون انجام‌گرفته است امروزه شاهد این هستیم که هیئت دو و میدانی استان قم در رده سوم کشور قرار دارد.

رئیس فدراسیون دو و میدانی با بیان اینکه حمایت‌های اداره کل ورزش و جوانان یک پشتوانه چشم‌گیر برای هیئت است، گفت: هیئت دو و میدانی قم دیگر نباید به عناوین کشوری چشم داشته باشد و آن‌ها باید به‌سوی مقام‌های بین‌المللی بروند چراکه پتانسیل آن در قم وجود دارد.

وی افزود: بازیکن مستعد و آینده دار دو و میدانی قم در رده‌های سنی مختلف به تیم ملی راه‌یافته‌اند و قم دارای نماینده است که دیگر این امر جذابیت ندارد بلکه باید من‌بعد به دنبال مدال از رقابت‌های آسیایی، جهانی و بین‌المللی بود.

کیهانی بیان کرد: کسب موفقیت در میادین کشوری یک هدفی بوده که برای ورزش دو و میدانی قم محقق شده و برای کسب مدال آسیایی و جهانی توسط این ورزشکاران نیاز به تلاش بیشتر و برنامه‌ریزی دیگری است.

انتهای پیام/138


کد مطلب: 63037

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/63037/قم-باید-دنبال-مدال-های-بین-المللی-باشد

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir