دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۳۷
کد مطلب : 63049
منبع : خبرگزاری فارس
رئيس هیأت بسكتبال استان قم مطرح کرد

شكسته شدن مشکوک حلقه‌هاي بسكتبال 3 نفره در نقاط مختلف شهر

قم نيوز : رئيس هیأت بسكتبال استان قم از مسبّبين شكسته شدن حلقه‌ سبد بسكتبال زمين‌هاي اختصاصي بسكتبال سه نفره سطح شهر قم به شدت انتقاد كرد.
شكسته شدن مشکوک حلقه‌هاي بسكتبال 3 نفره در نقاط مختلف شهر
شكسته شدن مشکوک حلقه‌هاي بسكتبال 3 نفره در نقاط مختلف شهر
به گزارش قم نیوز مرتضی سخایی امروز اظهار کرد: بسکتبال سه نفره یک ظرفیت بسیار خوب برای همگانی کردن این رشته و جذب علاقمندان به بسکتبال و همچنین رونق این رشته ورزشی به شمار می‌رود و خوشبختانه در قم هم علاقمندان و هم بسکتبالیست‌های بسیار خوبی دارد.

وی ادامه داد: هیأت بسکتبال نگاه ویژه‌ای به بسکتبال سه نفره برای رونق بیشتر این رشته در کنار فعالیت‌های سالنی دارد و بر همین اساس برای تجهیز برخی از فضاهای تفریحی ورزشی سطح شهر قم به زمین و حلقه بسکتبال سه نفره اقدام کردیم اما اخیرا حرکات مشکوکی در شکستن حلقه‌های بسکتبال این زمین‌ها شاهد هستیم.

رئیس هیأت بسکتبال استان قم افزود: پس از شکسته شدن حلقه ورزشگاه شهید حیدریان در مرکز شهر و حلقه زمین صفاشهر در حومه شهر، این بار حلقه بوستان الغدیر در خارج از شهر شکسته شد و سئوال ما این است که به راستی چه کسی یا کسانی مخالف ورزش بسکتبال هستند؟

وی با طرح این سئوال که خصومت این افراد با بسکتبال خیابانی چیست؟ تصریح کرد: هیأت بسکتبال این قول را به تمام علاقمندان به رشته بسکتبال خیابانی یا بسکتبال سه به سه داد که در کمترین زمان ممکن نسبت به راه‌اندازی مجدد زمین خیابانی الغدیر اقدام کند و خوشبختانه ظرف کمتر از ۲۴ ساعت این اقدام انجام شد.

سخایی سپس به اعلام اسامی قبول شدگان دوره مربیگری درجه سه بسکتبال بانوان اشاره و اظهار کرد: 18 مربی پذیرفته شده باید در سامانه ملی بسکتبال و همچنین در دفاتر پیشخوان دولت در سامانه مبین که مربوط به وزارت ورزش و جوانان است ثبت‌نام کرده و برای اتمام و تکمیل مدارک خود و ارسال سریع‌تر مدارک جهت صدور کارت به دفتر هیأت بسکتبال مراجعه کنند.

انتهای پیام / 138
https://qomnews.ir/vdcb9gb0.rhbfapiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما