دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۳۵
کد مطلب : 63059
منبع : روابط عمومی شهرداری قم
مدیر پروژه بازنگری طرح جامع حمل و نقل شهر قم:

توزیع 11 هزار فرم آمارگیری بازنگری طرح جامع حمل و نقل در شهر قم

قم نيوز : مدیر پروژه بازنگری طرح جامع حمل و نقل شهر قم از توزیع 11 هزار فرم آمارگیری بازنگری طرح جامع حمل و نقل در شهر قم خبر داد.
توزیع 11 هزار فرم آمارگیری بازنگری طرح جامع حمل و نقل در شهر قم
توزیع 11 هزار فرم آمارگیری بازنگری طرح جامع حمل و نقل در شهر قم
به گزارش قم نیوز علی نادران با اشاره به تاریخچه بازنگری مطالعات جامع حمل و نقل و ترافیک، اظهار کرد: از 27 فروردین کار میدانی برای آمارگیری با مراجعه درب منازل آغاز شده و امیدواریم اطلاع‌رسانی کافی صورت گرفته و مردم مشارکت خوبی انجام دهند.

مدیر پروژه بازنگری طرح جامع حمل و نقل شهر قم با بیان اینکه از 3 درصد مردم آمارگیری پرسش‌گری صورت می‌گیرد، خاطرنشان کرد: آمارگیری در سه مرحله انجام می‌شود که در مرحله نخست فرم‌ها بین شهروندان توزیع شده و در مرحله دوم به صورت اینترنتی آمارگیری صورت خواهد گرفت.


نادران خاطرنشان کرد: 11 هزار فرم توزیع شده که در نهایت به 9 هزار فرم تکمیل شده نیاز داریم به همین خاطر تعداد بیشتری نمونه خواهیم گرفت که صحت کار بیشتر شود.

وی بیان کرد: در آمارگیری توزیع فرم شهر به 290 قسمت تقسیم شده و به فراخور شرایط نمونه برداری صورت گرفته است.

مدیر پروژه بازنگری طرح جامع حمل و نقل شهر قم با بیان اینکه در فرم‌ها هیچ گونه اطلاعات هویتی از مردم درخواست نشده است، گفت: سعی شده سوالات کلی باشد و بیشتر محور کارها و اطلاعات خواسته شده مباحث مرتبط با حمل و نقل و ترددها در شهر است.

نادران گفت: آمارگیری در نقاط خاص شهر از جمله مسجد مقدس جمکران و حرم مطهر در ایام عادی و خاص صورت خواهد گرفت.

وی اظهار کرد: هر چقدر نمونه آمارگیری بیشتر باشد صحت اطلاعات و آمارها بیشتر شده و برنامه‌ریزی بهتری می‌تواند بر روند مطالعات حمل و نقل شهر قم صورت گیرد.
 
انتهای پیام/ 138
https://qomnews.ir/vdccoxqe.2bq1p8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما