چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۳۰
کد مطلب : 63158
منبع : خبرگزاری فارس
آیت‌الله جوادی آملی:

فتوای مراجع درباره عملکرد بانک‌ها روشن است

قم نيوز : مفسر قرآن کریم با اشاره به برگزاری جلسه مجلس با حضور مسؤولان بانک‌ها گفت: در مجلس به آنها گفته شد به قانون عمل نمی‌کنید؛ فتوای مراجع نیز در زمینه عملکرد بانک‌ها روشن است.
فتوای مراجع درباره عملکرد بانک‌ها روشن است
به گزارش قم نیوز  آیت‌الله عبدالله جوادی آملی ظهر امروز در درس تفسیر خود که در مسجد اعظم برگزار شد، اظهار کرد: دشمنان می‌گویند اگر تحریم کردیم مشکل اقتصادی پیدا می‌کنند و دست از اعتقادات برمی‌دارند. اینگونه انسان‌ها گرفتار سم بدخیم هستند.

وی با بیان اینکه اگر کسی گرفتار نفاق داخلی شود باطن سم و ظاهر انسان است گفت: ضرر این امر به خودشان می‌رسد و در مواقع بدخیم به جامعه نیز ضرر می‌رساند که کمال عداوت در آنها را نشان می‌دهد زیرا عقیده‌ای ندارند.

این مرجع تقلید عنوان کرد: برخی افراد می‌گویند ما رازق هستیم و خداوند می‌گوید به دنبال بازی نروید و تلاش کنید کسی شما را بازی ندهد. مردان الهی در هر دو بخش موفق بودند.

آیت‌الله جوادی آملی با بیان اینکه ابلیس کارش تنها این نیست که کسی را اهل جهنم کند گفت: ابلیس تا آبروی انسان را از بین نبرد انسان را رها نمی‌کند.

وی با اشاره به جلسه مجلس با حضور  مسؤولان بانک‌ها گفت: در مجلس به آنها گفته شد به قانون عمل نمی‌کنید؛ فتوای مراجع نیز در زمینه عملکرد بانک‌ها روشن است.

این مرجع تقلید خاطرنشان کرد: بدترین درد کفر و نفاق است و بهترین راه ارتباط بنده با خدا به وسیله وحدتی است که به وسیله قرآن و عترت فراهم می‌شود.

انتهای پیام/138
https://qomnews.ir/vdcc4sqe.2bq1p8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما