کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان خبر داد

تشکیل 2 هزار تشکل مرتبط با جوانان در عرصه‌های مختلف

خبرگزاری فارس , 5 ارديبهشت 1397 ساعت 14:50

معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان از فعالیت دو هزار تشکل مرتبط با جوانان در عرصه‌های مختلف یاد کرد و گفت: امسال مجلس مبلغ وام ازدواج را افزایش داده است و تاکنون 850 هزار نفر این تسهیلات را دریافت کرده‌اند.


به گزارش قم نیوز محمد مهدی تندگویان ظهر امروز در دیدار با آیت‌الله سید محمد سعیدی امام جمعه قم که در سالن محراب شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) انجام شد، با اشاره به برنامه‌ریزی‌های انجام شده در راستای حمایت از تشکل‌های مرتبط با جوانان در سطح کشور اظهار کرد: با استفاده از تفاهم‌نامه‌هایی که با هلال احمر، حوزه‌های علمیه و بنیاد نخبگان داریم تلاش می‌کنیم تا بتوانیم از ظرفیت‌های مختلف برای تقویت تشکل‌ها بهره‌مند شویم.

وی از فعالیت دو هزار تشکل مرتبط با جوانان در عرصه‌های مختلف از جمله اقتصادی و فرهنگی یاد کرد و افزود: در اغتشاشات دی‌ماه سال گذشته هیچ فردی از اعضای تشکل‌ها دستگیر نشده است که این موضوع نشان از مردم نهاد بودن و رویکرد مثبت تشکل‌هاست.

معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه 200 دفتر رسمی مشاوره ازدواج در استان‌های مختلف فعالیت دارند، گفت: با فعالیت این دفاتر توانسته ایم کاهش 10 درصدی آمار طلاق را رقم بزنیم درحالی‌که 37 درصد طلاق‌ها به ازدواج‌های زیر یک سال و 47 درصد آن‌ها نیز به ازدواج‌های زیر پنج سال اختصاص دارد.

وی با اشاره به اینکه یک میلیون نفر در صف دریافت تسهیلات ازدواج قرار گرفته‌اند، گفت: امسال مجلس مبلغ وام ازدواج را افزایش داده است و تاکنون 850 هزار نفر این تسهیلات را دریافت کرده‌اند.

انتهای پیام/ 137


کد مطلب: 63163

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/63163/تشکیل-2-هزار-تشکل-مرتبط-جوانان-عرصه-های-مختلف

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir