> محفل شعر کریمه در حرم مطهر بانوی کرامت برگزار شد | قم نیوز
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۰۱
کد مطلب : 63168
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز

محفل شعر کریمه در حرم مطهر بانوی کرامت برگزار شد

قم نيوز : محفل شعر کریمه با حضور حجت الاسلام والمسلمین سعیدی، تولیت آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه در حرم بانوی کرامت برگزار شد.
محفل شعر کریمه در حرم مطهر بانوی کرامت برگزار شد
محفل شعر کریمه در حرم مطهر بانوی کرامت برگزار شد
به گزارش قم نیوز محفل شعر کریمه شب گذشته با حضور حجت الاسلام والمسلمین سعیدی تولیت آستان مقدس کریمه اهل بیت (س) و امام جمعه قم، حجت الاسلام والمسلمین محمدی رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور، حجت الاسلام حسینی مقدم مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم و سید موسی حسینی کاشانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم، در سالن جلسات کتابخانه آستان مقدس کریمه اهل بیت (س) برگزار شد.

در این جلسه حجتی دبیر همایش بین المللی بینات با اشاره به برگزاری همایش بینات، اظهار داشت: شاعران از هفت کشور از جمله لبنان، پاکستان، عراق، هند و آذربایجان در این همایش شرکت کرده اند.

وی افزود: در همایش بینات از فراخوان سال آینده این همایش رونمایی شده است که امیدواریم با ادامه این حرکت بتوانیم گامی برای ترویج قرآن کریم برداریم.

دبیر همایش بین الملل بینات عنوان کرد: ایجاد و تقویت فضاهای هنری و ادبی در میان ملل اسلامی از تأکیدات رهبر معظم انقلاب و قرآن نقطه مشترک بین مسلمین جهان است که به دلیل ویژگی‌های ادبی آن باید مورد توجه مسلمانان قرار گیرد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcdjf09.yt0s96a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما