چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۴۵
کد مطلب : 63172
منبع : خبرگزاری فارس
رئيس هیأت تنيس روي‌ميز استان قم خبر داد

پينگ‌پنگ باز قم در انتخابي تيم ملي نوجوانان ايران

قم نيوز : رئيس هیأت تنيس روي‌ميز استان قم از رقابت پينگ‌پنگ باز آينده‌دار قم در مسابقات انتخابي تيم ملي پسران نوجوان ايران خبر داد.
پينگ‌پنگ باز قم در انتخابي تيم ملي نوجوانان ايران
پينگ‌پنگ باز قم در انتخابي تيم ملي نوجوانان ايران
به گزارش قم نیوز محمد عموئیان امروز اظهار کرد: پیکارهای گزینشی تیم ملی تنیس روی‌میز رده سنی نوجوانان پسر کشور طبق برنامه‌ریزی فدراسیون پینگ‌پنگ روزهای هفتم تا نهم اردیبهشت ماه به میزبانی تهران برگزار خواهد شد و قم در این رقابت‌ها یک نماینده دارد.

وی ادامه داد: پینگ‌پنگ بازان استان‌های مازندران، تهران، قم، آذربایجان غربی، خوزستان، مرکزی و البرز 10 ورزشکار دعوت شده به این اردو هستند و 9 مربی از این استان‌ها نیز به این اردو و انتخابی دعوت شده‌اند تا بازیکنان خود را در رقابت‌های گزینشی همراهی کنند.

رئیس هیأت تنیس روی‌میز استان قم افزود: پویا وفایی یکی از استعدادها و نخبه‌های آینده‌دار پینگ‌پنگ قم است که در این انتخابی به میدان خواهد رفت، ضمن اینکه صادق شهیدی مربی با تجربه و با دانش تنیس روی‌میز قم که بازیکنان بسیاری را در این رشته پرورش داده به عنوان مربی به این انتخابی می‌رود.

وی خاطرنشان کرد: سیدمحمد موسوی‌طاهر از مازندران، رادین خیام، پرهام اشرفی و سیدمحمدامین صمدی از تهران، مبین علی‌پور از آذربایجان غربی، علیرضا بابادی‌وند از خوزستان، محمدجواد سهرابی به هرماه امیرحسین شریفی از مرکزی و نوید شمس از البرز رقبای پویا وفایی پینگ‌پنگ باز قم در این انتخابی هستند.

عموئیان با اشاره به شیوه برگزاری رقابت‌های انتخابی، افزود: در پایان مرحله نخست با احتساب امتیاز پایه و امتیاز مرحله نخست انتخابی تیم ملی، نفر اول به عضویت تیم ملی در خواهد آمد، ضمن اینکه نفرات دوم تا هفتم به مرحله دوم انتخابی تیم ملی راه خواهند یافت.

وی یاد آور شد: پس از پایان پیکارهای مرحله دوم با احتساب امتیازات مرحله قبل و امتیازات مرحله دوم، رده‌بندی نهایی مشخص می‌شود و نفرات اول و دوم این مرحله به عنوان نفرات دوم و سوم تیم ملی تنیس روی‌میز نوجوانان پسر کشور انتخاب خواهند شد.

رئیس هیأت تنیس روی‌میز استان قم تصریح کرد: پینگ‌پنگ بازان مشترک باید در هر دو مسابقه انتخابی تیم ملی جوانان و نوجوانان با تمامی ظرفیت‌ها شرکت کننده تا پس از اتمام مسابقات و مشخص شدن رده‌بندی کلی، تعیین ترکیب تیم ملی در هر دو رده سنی طبق آیین‌نامه مصوب توسط فدراسیون انجام شود.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcirzaq.t1apy2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما