چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۴۵
کد مطلب : 63173
منبع : خبرگزاری فارس
رئیس شورای اسلامی شهر قم مطرح کرد

لزوم توجه مدیران استان قم به مشاغل خانگی

قم نيوز : رئیس شورای اسلامی شهر قم گفت: مدیران استان باید مشاغل خانگی را تقویت کنند و دستگاه‌های دولتی در این زمینه جدیت داشته باشند.
لزوم توجه مدیران استان قم به مشاغل خانگی
لزوم توجه مدیران استان قم به مشاغل خانگی
به گزارش قم نیوز عبدالله جلالی ظهر امروز در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان قم در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری با اشاره به لزوم توجه به زمان در ادارات استان قم اظهار کرد: فرآیندهای همچون صادرات پیچیده و طولانی است، این مساله مشکلات زیادی را به وجود آورده ، همچنین اتلاف وقت و زمان در فرآیند اداری در استان قم مشهود است.

وی ادامه داد: فرهنگ کار و تلاش در کشور افت کرده است و باید برای تقویت این فرهنگ تلاش کنیم، نیرویی که فرهنگ کار و تلاش را ندارد، در یک واحد تولیدی مشکل به وجود می‌آورد.

رئیس شورای اسلامی شهر قم افزود: مدیران استان دلسوزی زیادی دارند، آن‌ها باید مشاغل خانگی را تقویت کنند، دستگاه‌های دولتی در این زمینه جدیت داشته باشند و یک بازارچه برای عرصه تولیدات خانگی به وجود بیاید، در این زمینه در استان خلا وجود دارد و با هزینه کمی در این بخش، شغل‌های زیادی در قم به وجود می‌آید.

جلالی در پایان با اشاره به عوارض شهرداری برای واحدهای گردشگری استان قم خاطرنشان کرد: عوارض شهرداری برای احداث هتل‌های پنج ستاره در این شهر صفر است؛ به صورت جدی با سرمایه گذاران برای توسعه بخش گردشگری در قم همکاری داریم.


*نقش پررنگ بخش گردشگری در سند توسعه استان

مهرداد غضنفری در ادامه این جلسه با اشاره به لزوم همکاری شهرداری قم برای عرضه صنایع دستی این شهر اظهار کرد: ایجاد بازارچه برای عرضه صنایع دستی از جمله وظایف شهرداری‌ها است، در شهر قم هم شهرداری اقدامات خوبی در این زمینه انجام داده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری قم در پایان گفت: در سند اشتغال و توسعه استان نقش ویژه ای برای بخش گردشگری در نظر گرفتیم، به همین دلیل باید به عرضه و فروش صنایع دستی در قم توجه زیادی داشته باشیم.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcjtvem.uqetazsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما