کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نخستین شعبه حلال غذای آماده معروف آمریکایی افتتاح می‌شود

خبرگزاری حوزه نیوز , 5 ارديبهشت 1397 ساعت 22:30

رستوران زنجیره ای غذای آماده سانیک که بیش از ۳ هزار شعبه در سرتاسر ایالات متحده دارد، نخستین شعبه حلال خود را فردا در شهر دیربورن در ایالت میشیگان افتتاح می کند.


به گزارش قم نیوز رستوران های زنجیره ای غذای آماده سانیک در آمریکا، که یکی از شناخته شده ترین فست فودی های دارای خدمات با ورود خودرو در این کشور می باشد، فردا نخستین شعبه حلال خود در دیربورن واقع در ایالت میشیگان افتتاح می کند.

این رستوران قرار است طراحی ویژه ارائه غذای آماده با خدمات ورود خودرو داشته باشد و محصولاتی چون همبرگر، هات داگ و بال مرغ به مشتریان مسلمان ارائه می دهد.

گفتنی است شرکت فست فودی سونیک که از شهر اوکلاهاما سیتی آغاز به کار کرده هم اکنون 3 هزار و 557 شعبه رستوران در 45 ایالت مختلف این کشور داشته و یکی از 50 رستوران  برتر غذای آماده در آمریکا می باشد.

رستوران جدید قرار است محلی برای غذاخوری و همچنین بخش ارائه خدمات داخل خودرو داشته باشد. این مرکز از ساعت 9 صبح تا نیمه شب و هفت روز هفته باز خواهد بود. به علاوه ساعات فعالیت این رستوران حلال قرار است برای ماه مبارک رمضان افزایش پیدا کند.

دینا اولیو سخنگوی شرکت سونیک با بیان اینکه جغرافیای این منطقه به صورت قابل توجهی مسلمان نشین می باشد می گوید: مشتریان ما به طرز غیرقابل باوری متنوع هستند و ما خوشحالیم از اینکه بتوانیم منوی غذایی ارائه دهیم که برای همه مردم خوش آیند باشد.

براساس برنامه ریزی اعلام شده، مراسم افتتاح بزرگ این رستوران فردا 25 آوریل با حضور شهردار، اعضای شورای شهر، اعضای هیات آموزش و پرورش، تجار و شخصیت های شناخته شده محلی برگزار می شود.
انتهای پیام / 137


کد مطلب: 63184

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/63184/نخستین-شعبه-حلال-غذای-آماده-معروف-آمریکایی-افتتاح-می-شود

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir