کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیرکل بهزیستی استان قم مطرح کرد

وجود 22 هزار معلول در استان قم / ارائه خدمات مشاوره ای به هزار و 300 زوج متقاضی طلاق

خبرگزاری فارس , 6 ارديبهشت 1397 ساعت 3:30

مدیرکل بهزیستی استان قم گفت: حدود 22 هزار معلول در استان داریم که نشان دادند معلولیت، محدودیت نیست.


به گزارش قم نیوز رضا سلیقه در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان قم در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری با اشاره به راه اندازی سامانه تصمیم در استان قم اظهار کرد: این سامانه در استان راه اندازی شد تا متقاضیان طلاق در ابتدا وارد دادگاه نشوند و حدود 1.5 تا دو ماه مورد مشاوره قرار بگیرد و در ادامه در صورت عدم سازگاری به دادگاه معرفی شوند.

وی ادامه داد: سال گذشته هزار و 300 زوج متقاضی طلاق در استان مورد مشاوره قرار گرفتند که 20 درصد این زوجین از طلاق منصرف شدند.

مدیرکل بهزیستی استان قم افزود: باید آموزش‌ها را از دوران کودکی شروع کنیم، البته باید مشاوره والدین را در دستور کار داشته باشیم، چون آن‌ها می‌توانند که فرزندان خود را آموزش بدهند.

سلیقه با اشاره به تعداد معلولان استان قم اظهار کرد: حدود 22 هزار معلول در استان داریم که نشان دادند معلولیت، محدودیت نیست، معلولان استان قم عملکرد خوبی را در عرصه‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی و ورزشی داشتند.

عطاء الدین قاسمی در ادامه این جلسه گفت: جوانان در جامعه به دنبال احترام و اکرام است و نباید برخوردهای سلبی با آن‌ها داشته باشیم، باید برای اشتغال جوانان فکر جدی صورت بگیرد، جوانان یک سرمایه برای کشور هستند و برای عبور انقلاب از گردنه‌های سخت نیاز به حضور آحاد مردم به خصوص جوانان داریم.

مدیر کل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری قم با اشاره به لزوم توجه به مشکلات جوانان اظهار کرد: هفته جوان صرفا برای برگزاری جشنواره‌ها نیست، بلکه باید به این هفته به عنوان فرصتی برای توجه به مشکلات جوانان است.

معصومه ظهیری مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری قم در بخش پایانی جلسه خاطرنشان کرد: فردا ششم اردیبهشت ماه جشنی از ساعت 17 تا 19:30 با همکاری دستگاه‌های مختلف استان برای دختران و بانوان قمی در مصلی قدس برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/138


کد مطلب: 63193

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/63193/وجود-22-هزار-معلول-استان-قم-ارائه-خدمات-مشاوره-300-زوج-متقاضی-طلاق

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir