پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۰۱
کد مطلب : 63203
منبع : خبرگزاری فارس
مسوول كميته داوران هیأت فوتبال استان قم خبر داد

برگزاري هفته پاياني ليگ برتر با قضاوت و نظارت داوران فوتبال قم

قم نيوز : مسوول كميته داوران هیأت فوتبال استان قم گفت: ديدارهاي هفته پاياني فصل جاري ليگ برتر فوتبال باشگاه‌هاي كشور با قضاوت و نظارت داوران فوتبال قم برگزار مي‌شود.
برگزاري هفته پاياني ليگ برتر با قضاوت و نظارت داوران فوتبال قم
برگزاري هفته پاياني ليگ برتر با قضاوت و نظارت داوران فوتبال قم
حسین چراغیان امروز اظهار کرد: سی‌امین و آخرین هفته مسابقات هفدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج‌فارس بین 16 تیم حاضر در این فصل روز جمعه هفتم اردیبهشت ماه با قضاوت و نظارت داوران فوتبال قم برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: در حالی که تیم قهرمان این فصل و دو تیم سقوط کننده به دسته پائین‌تر مشخص شده‌اند، تنها سه بازی برای تعیین تیم‌ نایب‌قهرمان و نمایندگان فوتبال کشورمان در فصل آینده رقابت‌های لیگ قهرمانان فوتبال باشگاه‌های آسیا از حساسیت و اهمیت بالا برخوردار است.

مسوول کمیته داوران هیأت فوتبال استان قم افزود: تیم پرسپولیس بالاتر از 15 رقیب دیگر خود برای دومین دوره متوالی به مقام قهرمانی لیگ برتر فوتبال دست یافته و در انتهای جدول رده‌بندی نیز تیم‌های نفت تهران و سیاه‌جامگان خراسان به دسته پائین‌تر سقوط کرده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به مشخص نبودن رتبه‌های دوم تا چهارم جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال و تلاش تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان، استقلال تهران و سایپا تهران برای نایب‌قهرمانی و سهمیه لیگ قهرمانان، سه بازی بین این سه تیم با رقبای خود در اوج حساسیت برگزار می‌شود.

چراغیان یاد آور شد: دیدارهای هفته پایانی لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور روز جمعه هفتم اردیبهشت ماه به انجام می‌رسد و دو تن از داوران و ناظران فوتبال قم در دیدارهای این هفته حضور دارند، در حالی که با اعلام کمیته داوران، علی صفایی داور مطرح فوتبال قم قاضی دیدار تیم‌های نفت تهران و ذوب‌آهن اصفهان در زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی تختی تهران است.

وی عنوان کرد: همچنین در مسابقه تیم‌های فولاد خوزستان و تراکتورسازی تبریز در ورزشگاه غدیر اهواز به میدان می‌روند، دیداری که داور با سابقه و قدیمی فوتبال قم و یکی از ناظران مطرح لیگ برتر یعنی حسین نجاتی با حضور در ورزشگاه نظارت خواهد کرد، در حالی که تمامی این بازی‌ها راس ساعت 17 روز جمعه به انجام می‌رسد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcdsx09.yt0sz6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما