پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۵۴
کد مطلب : 63207
منبع : خبرگزاری فارس
اقدامی عجیب در استانداری قم

یک بام و دوهوا برای یک مدیر

قم نيوز : یکی از اخباری که این روزها در میان خبرهای مرتبط با استان قم رنگ و بوی دیگری داشت برخورد دوگانه استانداری با یکی از مدیران بود.
یک بام و دوهوا برای یک مدیر
یک بام و دوهوا برای یک مدیر
به گزارش قم نیوز روز یکشنبه خبری مبنی بر برخورد قاطع معاون استاندار با یک مدیر بی انضباط به سرعت در شبکه های اجتماعی و همچنین خبرگزاری ها و سایت های خبری قم منتشر شد.
ماجرا ازاین قرار بود که مهرداد غضنفری معاون هماهنگی امور اقتصادی و منابع انسانی استانداری که از عدم حضور امیر طیبی نژاد مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی در جلسه کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید گلایه مند بود، لب به انتقاد گشود و گفت: مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم را به دلیل بی انضباطی از این به بعد به جلسات استانی راه نخواهم داد، بعد از این موارد مرتبط به شهرک‌های صنعتی را دفتر هماهنگی امور اقتصادی پیگیری می‌کند.
این نوع برخورد قاطع با یک مدیر در حالی صورت گرفت که بعد از دوران حضور حجت الاسلام والمسلمین موسی پور در استانداری قم، دیگر چنین برخوردهای قاطع را از مدیران ارشد استانداری یا استانداران شاهد نبودیم و اغلب جلسات در فضای پر از آرامش و به دور از هر گونه بازخواست از مدیران دستگاه ها برگزار می شد.
در حالی که این خبر به سرعت در فضای مجازی منتشر شد ساعتی بعد اعلام شد که طیبی نژاد در همان ساعت در جلسه پایش نهایی خوشه کسب و کار سوهان قم که با حضور مدیر توسعه صنعتی و فناوری سازمان صنایع کوچک کشور برگزار شده بود شرکت کرده است.
بعد از گذشت دو روز از این نوع برخورد با مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی، سه شنبه شب در مراسم تقدیر از خادمان ستاد تسهیل زائرین و راهیان نور در اقدامی قابل توجه مدیری که از حضور در جلسات به دستور معاون استاندار منع شده بود، تجلیل شد.
بهتر است مسؤولان استانداری قم پاسخ این سوالات را به افکار عمومی بدهند.


-آیا آقای معاون نمی توانست قبل از عتاب کردن مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی علت عدم حضور وی را جویا شود؟

-آیا دلیل مطرح شده از سوی مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی به دلیل حضور در جلسه خوشه کسب و کار سوهان قانع کننده بوده است؟

-نقش شرکت شهرک های صنعتی در ستاد تسهیل زائرین و همچنین راهیان نور چه بوده است که باید از مدیرعامل این شرکت که وظایفی متفاوت را داشته است، تقدیر شود؟

-آیا این تجلیل به معنی عذرخواهی از برخورد تند معاون استاندار و دلجویی از طیبی نژاد نیست؟

قطعا مردم از استاندار و مدیران استانداری انتظار دارند که به عنوان یک دستگاه نظارتی و هماهنگ کننده برخوردی قاطع داشته باشند، ولی این قاطعیت باید همراه با درایت و دقت نظر باشد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdchqin-.23nxvdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما