پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۰۱
کد مطلب : 63217
منبع : خبرگزاری مهر
بازیکن فوتسال قم:

مشکلات حل شود اولویتم بازگشت به قم است

قم نيوز : یکی از بازیکنان تکنیکی فوتسال قم گفت: در صورتی در فصل جدید به قم باز می‌گردد که شرایط حضور نماینده قم در لیگ برتر فوتسال مهیا باشد.
مشکلات حل شود اولویتم بازگشت به قم است
مشکلات حل شود اولویتم بازگشت به قم است
به گزارش قم نیوز علیرضا وفایی اظهار داشت: فصل گذشته در تأسیسات دریایی، فصل خوبی سپری کردم و کیفیت بالای لیگ و تلاش چند تیم مدعی برای قهرمانی در نهایت سبب شد نتوانیم در نهایت قهرمانی را به دست بیاوریم اما حضور در تأسیسات دریایی تجربه خوبی برای من بود.

وی افزود: با توجه به این که تأسیسات دریایی دیگر نمی‌خواهد در لیگ برتر فوتسال تیمداری کند به تیم جدیدی ملحق می‌شوم. تاکنون ۳ تیم پیشنهاد داده‌اند و باید ببینیم شرایط چطور پیش می‌رود البته بیشتر تیم‌های لیگ برتر هنوز کار جدی برای فصل جدید را آغاز نکرده‌اند.

بازیکن قمی و سابق تیم ملی فوتسال گفت: حال و روز فوتسال کشور خوش نیست و امیدوارم مشکلاتی که باشگاه‌ها برای حضور در لیگ برتر دارند به تدریج حل شود و لیگ ما به معنای واقعی حرفه‌ای شود. باشگاه‌ها مشکلات زیادی دارند و این که یک تیم قدرتمند انصراف دهد یا حضور چند تیم در هاله‌ای از ابهام باشد زیبنده فوتسال ایران نیست.

وفایی در پاسخ به این سؤال که با توجه به محبوبیتش در قم ممکن است امسال در قم فوتسالش را ادامه دهد یا خیر، عنوان کرد: به بازگشت به قم فکر می‌کنم و شاید این اتفاق چندان هم دور از ذهن نباشد. از بازی در قم و در کنار تماشاگران و مردم قم لذت می‌برم اما می دانم که در حال حاضر در فوتسال قم مشکلات زیادی وجود دارد.

وی بیان داشت: اگر شرایط نابسامان فعلی در وضعیت نماینده فوتسال قم در لیگ برتر، واقعاً تغییر کند اولویت اول من، قطعاً قم خواهد بود البته امیدوارم مسئولان استانی قم هم کمی به فکر باشند. حیف است که فوتسال قم با این ظرفیت و علاقه مردمی به آن، چنین وضعیتی داشته باشد.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdciyraq.t1apz2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما