جمعه ۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۰۱
کد مطلب : 63247
منبع : خبرگزاری فارس
هم‌زمان با روز جوان

نشست کتاب خوان ویژه جوانان نخبه در استان قم برگزار می‌شود

قم نيوز : مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان قم از برگزاری نخستین نشست کتاب‌خوان ویژه جوانان نخبه و اهالی فرهنگ و قلم، هم‌زمان با روز جوان و سالروز میلاد حضرت علی‌اکبر(ع) در تالار شهید آوینی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خبر داد.
نشست کتاب خوان ویژه جوانان نخبه در استان قم برگزار می‌شود
نشست کتاب خوان ویژه جوانان نخبه در استان قم برگزار می‌شود
به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام والمسلمین عطاالله جباری با اشاره به برگزاری نخستین نشست کتاب‌خوان ویژه جوانان نخبه و اهالی فرهنگ و قلم در سال 97 اظهار کرد: این نشست 9 اردیبهشت‌ماه ساعت 16:30 دقیقه در تالار شهید سید مرتضی آوینی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم برگزار می‌شود.

وی از مشارکت دستگاه‌های مختلف در راستای ترویج فرهنگ کتابخوانی یاد کرد و افزود: برگزاری نشست کتاب‌خوان در ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی تاثیرگذار است به همین علت این نشست را برای نخبگان جامعه که جایگاه‌های مهمی در میان مردم دارند، برگزار خواهیم کرد.

 مدیرکل کتابخانه های عمومی استان قم خاطرنشان کرد: اکنون در کتابخانه‌های عمومی استان نیز تلاش شده است تا منابع مختلف را گردهم آوریم تا اقشار مختلف جامعه از جمله نخبگان بتوانند از این منابع استفاده کنند.

وی با تاکید بر اینکه شرکت در نشست‌های کتابخوان برای عموم مردم آزاد است، عنوان کرد: کتابخانه‌های  عمومی علاوه بر برگزاری نشست‌های کتابخوان خدمات مختلف دیگری را با دریافت کم‌ترین هزینه به اعضای خود ارائه می‌کنند که این خدمات برای کودکان نیز رایگان خواهد بود.

انتهای پیام/137
https://qomnews.ir/vdcbz5b0.rhbfapiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما