جمعه ۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۰۵
کد مطلب : 63248
منبع : خبرگزاری فارس
روزهاي 19 تا 23 ارديبهشت ماه

قم ميزبان مرحله نهايي صعود به ليگ برتر فوتبال شد

قم نيوز : شهر قم با موافقت سازمان ليگ ميزبان مرحله نهايي رقابت تيم‌هاي مدعي صعود به ليگ برتر فوتبال رده سني جوانان باشگاه‌هاي كشور شد.
قم ميزبان مرحله نهايي صعود به ليگ برتر فوتبال شد
قم ميزبان مرحله نهايي صعود به ليگ برتر فوتبال شد
به گزارش قم نیوز در حالی که از جمع تمام تیم‌های حاضر در فصل 97 – 1396 لیگ دسته اول فوتبال جوانان باشگاه‌های کشور چهار تیم از استان‌های قم، گیلان، بوشهر و خوزستان به مرحله نهایی راه پیدا کرده‌اند، بازی‌های این مرحله در قم به انجام خواهد رسید.

این در حالی است که امسال مدعیان صعود به لیگ برتر فوتبال جوانان باشگاه‌های کشور در سه گروه مقدماتی با یکدیگر به شکل دوره‌ای و در قالب دیدارهای رفت و برگشت به رقابت پرداختند و از هر گروه سه تیم طبق مجوز سازمان لیگ به مرحله دوم مسابقات راه یافتند.

در مجموع 9 تیم از مرحله مقدماتی راهی دور دوم این بازی‌ها شدند و دیدارهای مرحله دوم با برنامه‌ریزی سازمان لیگ فوتبال ایران در دو گروه چهار و پنج تیمی به انجام رسید و نماینده فوتبال قم یعنی تیم صبا که از گروه دوم بالا آمده بود در گروه چهار تیمی مرحله دوم جای گرفت.

صبای قم که به همراه دبیری تبریز و ملوان بندر انزلی مجوز صعود از مرحله مقدماتی را کسب کرده بود، در مرحله دوم بازی‌ها به شهر رفسنجان رفت و با تیم‌های استقلال اهواز، مس رفسنجان و پدیده اصفهان برای کسب مجوز صعود صعود به مرحله نهایی رقابت کرد.

صبای قم در این گروه با عملکرد بی‌نظیر خود به عنوان صدرنشین بالا آمد، گروهی که از آن استقلال اهواز نیز صعود کرد و از گروه دوم نیز تیم‌های فوتبال جوانان ملوان بندر انزلی و پارس جنوبی جم این مجوز را کسب کردند و اکنون این چهار تیم در مرحله نهایی حضور دارند.

بعد از این مرحله، سازمان لیگ فوتبال ایران تیم فوتبال جوانان صبای قم را به عنوان میزبان مرحله نهایی مسابقات فوتبال لیگ دسته اول جوانان باشگاه‌های کشور انتاخب کرد و این مرحله از بازی‌ها روزهای ۱۹ تا ۲۳ اردیبهشت در ورزشگاه شهید حیدریان قم برگزار می‌شود و صبا برای صعود به لیگ برتر جوانان به شکل دوره‌ای با حریفان خود سه بازی انجام می‌دهد تا بعد از دو سال ناکامی به لیگ برتر راه یابد.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcc4iqe.2bq108laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما