شنبه ۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۰۵:۱۸
کد مطلب : 63265
منبع : خبرگزاری فارس
مدیرکل کمیته امداد استان قم مطرح کرد

برنامه ریزی کمیته امداد استان قم برای ازدواج مجدد زنان مطلقه مددجو

قم نيوز : مدیرکل کمیته امداد استان قم گفت: به دنبال تلاش برای ازدواج مجدد 88 زن مددجوی این کمیته با همسران سابقشان هستیم، البته این افراد را پس از ازدواج مجدد رها نخواهیم کرد.
برنامه ریزی کمیته امداد استان قم برای ازدواج مجدد زنان مطلقه مددجو
برنامه ریزی کمیته امداد استان قم برای ازدواج مجدد زنان مطلقه مددجو
به گزارش قم نيوز اکبر میرشکار امروز با اشاره به لزوم تلاش برای کاهش آسیب‌های اجتماعی در استان قم اظهار کرد: باید اولویت دستگاه‌های مختلف استان، کاهش آمار این آسیب‌ها باشد.

وی ادامه داد: برای اشتغال معتادان بهبود یافته در استان قم تلاش می‌کنیم، تعدادی از آن‌ها پس از ترک اعتیاد، مشغول به کار و به عناصر فعالی در جامعه تبدیل شدند، استمرار چنین اقداماتی نیاز به هماهنگی دستگاه‌های مختلف دارد.

مدیرکل کمیته امداد استان قم افزود: باید در زمینه طلاق از حرف وارد عمل شویم، از شهریور ماه سال گذشته طرحی برای ازدواج مجدد 150 زن مطلقه مددجوی با همسران سابقشان را با همکاری خواهران مبلغه شروع کردیم. دلیل طلاق برخی از این افراد اعتیاد یا بیکاری شوهر بود، با ترک اعتیاد و مشغول به کار شدن شوهران این زنان مددجو، رضایت آنها را برای ازدواج مجدد با همسران سابقشان گرفتیم و ازدواج مجدد رخ داد.

میرشکار با اشاره به برنامه ریزی کمیته امداد استان قم برای ازدواج مجدد زنان مطلقه مددجوی کمیته امداد اظهار کرد: به دنبال تلاش برای ازدواج مجدد 88 زن مددجوی دیگر کمیته امداد استان قم با همسران سابقشان هستیم، البته این افراد را پس از ازدواج مجدد رها نخواهیم کرد و در صورت وقوع مشکلی دوباره در زندگی این مددجویان، آن مشکلاات را رفع می‌کنیم.

وی خاطرنشان کرد: سن طلاق در جامعه پایین آمده و این مساله مشکلاتی را برای کشور به وجود آورده است.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcbs5b0.rhbf0piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما