شنبه ۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۰۶:۲۰
کد مطلب : 63266
منبع : خبرگزاری فارس
مدير عامل باشگاه ايثار قم خبر داد

آماده‌سازي ايثار قم براي ليگ دسته اول بسكتبال با ويلچر

قم نيوز : مدير عامل باشگاه فرهنگي ورزشي جانبازان و معلولين ايثار قم از تدارك اين باشگاه براي آماده‌سازي ايثار به منظور حضور در فصل جديد ليگ دسته اول بسكتبال با ويلچر باشگاه‌هاي كشور خبر داد.
آماده‌سازي ايثار قم براي ليگ دسته اول بسكتبال با ويلچر
آماده‌سازي ايثار قم براي ليگ دسته اول بسكتبال با ويلچر
به گزارش قم نيوز علی خوشرفتار امروز اظهار کرد: تیم ما بعد از تجربه حضور در فصل 1389 مسابقات لیگ دسته اول بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور که با کسب مقام نایب‌قهرمانی بعد از قزل‌کیش تهران و صعود به لیگ برتر همراه بود، بار دیگر در این سطح از رقابت‌ها به میدان می‌رود.

وی ادامه داد: بعد از نایب‌قهرمانی سال 89 لیگ دسته اول بسکتبال با ویلچر ایران، به مدت 6 فصل متوالی در مسابقات لیگ برتر باشگاه‌های کشور حضور داشتیم تا اینکه به دلیل مواجهه با مشکلات مالی در سال 1396 قید حضور در لیگ برتر را زدیم و در دسته دوم حاضر شدیم.

مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی جانبازان و معلولین ایثار قم افزود: سال گذشته واقعا مشکلات مالی داشتیم و متاسفانه ایثار با کارنامه دو قهرمانی و دو نایب‌قهرمانی لیگ برتر نتوانست در این سطح از رقابت‌ها حضور یابد، اما برای دومین بار در لیگ دسته دوم به میدان رفته و قهرمان شدیم.

وی خاطرنشان کرد: تیم ایثار قم در سال‌های 1394 و 1396 در لیگ دسته دوم بسکتبال با ویلچر ایران به مقام نایب‌قهرمانی رسیده است، بعد از نایب‌قهرمانی سال قبل اکنون نماینده قم در مسابقات لیگ دسته اول سال 1397 هستیم و امیدواریم که با حضور پرقدرت در این لیگ بار دیگر به لیگ برتر بازگردیم.

خوشرفتار در ادامه به جلسه انجمن بسکتبال با ویلچر برای برنامه‌ریزی مسابقات فصل جدید لیگ‌های برتر و دسته اول باشگاه‌های کشور اشاره و ابراز کرد: با برنامه‌ریزی این انجمن رقابت‌های باشگاهی سال 1397 در قالب دسته‌های برتر و دسته اول به انجام می‌رسد و دیگر خبری از لیگ دسته دوم نیست.

وی در پایان اظهار کرد: به همین منظور جلسه‌‌ای روز سه‌شنبه 25 اردیبهشت ماه در فدراسیون جانبازان و معلولین برگزار می‌شود و با حضور مدیران باشگاه‌های حاضر در لیگ برتر و دسته اول برنامه‌ریزی سال 1397 این رقابت‌ها انجام خواهد گرفت.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcceiqe.2bq1e8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما