شنبه ۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۱۵
کد مطلب : 63315
منبع : خبرگزاری فارس
مدیرکل نظارت و هماهنگی خدمات شهری شهرداری قم خبر داد

انتقال رایگان مردم شهر قم به مسجد مقدس جمکران در ایام نیمه شعبان

قم نيوز : مدیرکل نظارت و هماهنگی خدمات شهری شهرداری قم گفت: امسال برای نخستین بار برنامه ریزی کردیم که مردم شهر قم را از پنج نقطه شهر به صورت رایگان به مسجد مقدس جمکران منتقل کنیم.
انتقال رایگان مردم شهر قم به مسجد مقدس جمکران در ایام نیمه شعبان
انتقال رایگان مردم شهر قم به مسجد مقدس جمکران در ایام نیمه شعبان
به گزارش قم نیوز سید محسن میرهادی ظهر امروز در جلسه ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر استان قم در سالن جلسات مسجد مقدس جمکران با اشاره به پایگاه‌های اطلاع رسانی شهرداری قم اظهار کرد: پنج پایگاه اطلاع رسانی در اطراف مسجد مقدس جمکران در ایام نیمه شعبان در نظر گرفتیم، شهرداران مناطق هشت گانه شهر قم اداره پارکینگ‌ها و پارک سوارهای این مسجد را در آن ایام بر عهده دارند.

وی ادامه داد: امسال 200 هکتار پارکینگ و پارکسوار برای مسجد مقدس جمکران در ایام نیمه شعبان آماده کردیم و خط کشی و نصب تابلوها را انجام دادیم و به نیروهای شهرداری آموزش‌های لازم را دادیم تا راهنمای زائرین در پارکینگ‌ها باشند.

مدیرکل نظارت و هماهنگی خدمات شهری شهرداری قم افزود: حضور عوامل آتش نشانی در تمام پارکینگ‌ها و پارک‌سوارها و ورودی‌های شهر قم و مرکز شهر قم برنامه ریزی شده است، امسال برای نخستین بار پیش بینی کردیم که مردم شهر قم را از پنج نقطه شهر به صورت رایگان به مسجد مقدس جمکران منتقل کنیم تا ترافیک در محورهای منتهی به مسجد مقدس جمکران کاهش پیدا کند.

میرهادی در پایان با اشاره به وضعیت ایستگاه‌های صلواتی در ایام نیمه شعبان در شهر قم خاطرنشان کرد: برای 136 ایستگاه در این شهر مجوز صادر کردیم که 88 ایستگاه برای بلوار پیامبر اعظم(ص) است، همچنین 6 بوستان شهر قم از جمله علوی، فدک و غدیر به عنوان محل استراحت موقت آماده شدند، سه هزار نفر از عوامل شهرداری قم در ایام نیمه شعبان به زائرین مسجد مقدس جمکران خدمت رسانی می‌کنند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdchmxn-.23nxzdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما