يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۵۰
کد مطلب : 63333
منبع : روابط عمومی شهرداری قم
عصر امروز

جشن ویژه همیاران بازیافت در قم برگزار می‌شود

قم نيوز : مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم گفت: جشن ارتقای مشارکت شهروندی و مراسم قرعه‌کشی ویژه همیاران بازیافت امروز در قم برگزار خواهد شد.
جشن ویژه همیاران بازیافت در قم برگزار می‌شود
جشن ویژه همیاران بازیافت در قم برگزار می‌شود
به گزارش قم نیوز  سید عبدالله میر ابراهیمی با اشاره به برگزاری هفتمین سال تقدیر از همیاران مدیریت پسماند طرح تفکیک از مبدأ، اظهار کرد: 25 هزار خانواده در این طرح مشارکت داشتند که با توجه به محدودیت فضا تعدادی از این افراد دعوت شدند تا در مراسم تقدیر حضور داشته باشند.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم خاطرنشان کرد: سال گذشته در ایام پایانی سال بالغ بر 75 هزار کیلو پسماند خشک از سطح شهر به صورت روزانه جمع‌آوری شد این آمار نسبت به سنوات گذشته 100 برابر شده است.
میرابراهیمی ادامه داد: این امر مدیون سعی و تلاش همکاران و مشارکت شهروندان می باشد که امیدواریم این عدد رشد پیدا کند و به بالای 100 تن در روز برسد.
وی از برگزاری جشن ارتقای مشارکت شهروندی و مراسم قرعه‌کشی ویژه همیاران بازیافت سال 96 نهم اردیبهشت خبر داد و افزود: این مراسم در سالن همایش های شهرداری قم با حضور مدیران شهری و تعدادی از هنرمندان برگزار می‌شود و جوایزی مانند سکه، نیم سکه و خودرو ویژه همیاران قرعه‌کشی می‌شود.
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم خاطرنشان کرد: همیاران با ارسال شماره سریال کارت‌های طلایی خود برای دریافت این جوایز در پایان هر ماه مشارکت می‌کنند به طوری که سال گذشته حدود 170 شماره سریال هزار کارت طلایی دریافت شد و در طول سال بالغ 200 نفر از شهروندان جایزه دریافت کردند.

انتهای پیام/138
https://qomnews.ir/vdchxxn-.23nxxdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما