يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۱۰
کد مطلب : 63351
منبع : خبرگزاری فارس
مدير عامل باشگاه آتليه‌طهران قم خبر داد

3 بازيكن آتليه‌طهران قم در اردوي تيم ملي فوتسال

قم نيوز : مدير عامل باشگاه آتليه‌طهران قم از دعوت سه بازيكن شاخص اين تيم به اردوي آماده‌سازي تيم ملي فوتسال بزرگسالان خبر داد.
3 بازيكن آتليه‌طهران قم در اردوي تيم ملي فوتسال
3 بازيكن آتليه‌طهران قم در اردوي تيم ملي فوتسال
 به گزارش قم نیوز رسول قلی‌زاده امروز اظهار کرد: هنوز وضعیت‌ ما برای حضور در بیستمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور مشخص نیست و با توجه به محدودیت زمان وضعیت خوبی نداریم اما دعوت سه بازیکن تیم ما به اردوی تیم ملی فوتسال خبر مسرت بخشی بود.

وی ادامه داد: تیم ما در نوزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های ایران برای نخستین‌بار در این سطح از رقابت‌ها به میدان رفت و با وجود اینکه از جنبه‌های مختلف تجربه حضور در لیگ برتر را نداشتیم اما با کسب رتبه پنجم، توانمندی مجموعه آتلیه‌طهران قم را در سطح اول فوتسال ایران به نمایش گذاشتیم.

مدیر عامل باشگاه آتلیه‌طهران قم سپس به دعوت سه بازیکن این تیم به اردوی جدید تیم ملی فوتسال اشاره و بیان کرد: تیم ملی بعد از جام ملت‌های آسیا که خوشبختانه با قهرمانی آن همراه بود و بار دیگر موجب غرور تمام فوتسالی‌ها شد، زیر نظر کادر فنی خود از 12 اردیبهشت وارد دور دوم تمرینات آماده‌سازی می‌شود.

وی با اشاره به اسامی بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی فوتسال (ب)، عنوان کرد: دومین مرحله اردوی انتخابی تیم ملی فوتسال به مدت دو روز در مرکز ملی فوتبال برگزار می‌شود و سیدمحمد ناظم‌الشریعه سرمربی تیم ملی کشورمان بازیکنان 10 باشگاه لیگ برتری را به اردو دعوت کرده است.

قلی‌زاده با اشاره به بازیکنان دعوت شده از باشگاه آتلیه‌طهران قم، افزود: محمد دهقان، محمدطاها نعمتیان و سعید قلندری سه بازیکن شاخص تیم ما در دوره قبل رقابت‌های لیگ برتر فوتسال بودند که در کنار دیگر مهره‌های تیم بسیار عملکرد خوبی داشتند و از عوامل رتبه پنجمی و موفق ما در لیگ به شمار می‌روند.

وی یاد آور شد: محمد دهقان در درون دروازه تیم آتلیه‌طهران قم بسیار عملکرد درخشانی داشت، ضمن اینکه قلندری و نعمتیان با گل‌های ارزشمند و بازی تاثیرگذار خود قابلیت‌های فنی و تکنیکی بالای خود را به خوبی ارائه کردند تا فوتسال ایران روی آنها به عنوان پشتوانه تیم ملی حساب کند.

انتهای پیام/ 137
 
https://qomnews.ir/vdchzxn-.23nxmdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما