قم نيوز : جشن روز جوان به مناسبت میاد حضرت علی اکبر(ع) با حضور سربازان تیپ 83 امام جعفر صادق‌(ع) در نمازخانه این یگان برگزار شد.
جشن میلاد حضرت علی اکبر علیه السلام در تیپ 83 امام جعفر صادق
جشن میلاد حضرت علی اکبر علیه السلام در تیپ 83 امام جعفر صادق
به گزارش قم نیوز جشن میلاد حضرت علی اکبر علیه السلام و روز جوان به همراه کارگاه تبیینی «مهارت آموزی، نیاز امروز جوان انقلابی» با حضور سربازان تیپ 83 امام جعفر صادق علیه السلام در نمازخانه این یگان برگزار شد.

  حجت الاسلام موسویان در این جلسه ضمن تبریک روز جوان به ضرورت مهارت افزایی برای جوانان اشاره کرد و اظهار داشت: مهارت تکنیکی، مهارت رفتاری و مهارت شناختی مهمترین اقسام مهارت هستند و کسب آنها زمینه را برای موفقیت جوانان در آینده شغلی شان فراهم می‌کند.

وی در ادامه ضمن یادآوری شعار سال، در خصوص تاثیر مهارت در تولید داخلی ابراز داشت: چنانچه مهارت‌های شغلی ما افزایش پیدا کند کیفیت کالاها بهبود می‌یابد و این مسئله رونق اقتصادی در بازار داخلی را در پی خواهد داشت. 

حجت الاسلام موسویان در پایان به شاخص‌های جوان انقلابی از دیدگاه مقام معظم رهبری اشاره کرد و برخی از خصوصیات شهید احمدی روشن را بعنوان مصداق واقعی جوان انقلابی برشمرد.

مسابقه فرهنگی، نمایش طنز و شیرین کاری سربازان از جمله برنامه‌های شاد و مفرح این مراسم بود که مورد استقبال سربازان قرار گرفت.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcbsfb0.rhbfspiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما