دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۰۱
کد مطلب : 63383
منبع : خبرگزاری فارس

دختر امام موسی صدر: پيگيري‌ها درباره وضعيت امام موسي صدر ادامه دارد

قم نيوز : دختر امام موسی صدر گفت: اكنون كميته‌اي تشكيل شده كه به صورت روزانه پيگير وضعيت امام موسي صدر است.
پيگيري‌ها درباره وضعيت امام موسي صدر ادامه دارد/انتشار مجموعه 12 جلدي گام به گام با امام
پيگيري‌ها درباره وضعيت امام موسي صدر ادامه دارد/انتشار مجموعه 12 جلدي گام به گام با امام
به گزارش قم نیوز سیده حورا صدر ظهر امروز در دیدار آیت‌الله نوری همدانی اظهار کرد: مجموعه 12 جلدی سخنرانی‌ها، مصاحبه‌ها، پیام‌ها و بخشی از نامه‌های امام موسی صدر در طول مدت فعالیت در لبنان اسفند سال 96 منتشر شده است.

وی خاطرنشان کرد: این مجموعه روزشماری از فعالیت‌ها است که برای جوانان امروز مفید است و در نظر بود به دست طلاب برسد زیرا امام موسی صدر فرزند حوزه است.

دختر امام موسی صدر عنوان کرد: 10 سال برای ترجمه و تصحیح این مجموعه زمان صرف شد تا طلاب و روحانیون بتوانند از این مجموعه استفاده کنند زیرا این مجلدات سیر تاریخی دارد و به موضوعات مختلف می‌پردازد.

وی با بیان اینکه اطلاعات جدیدی از امام موسی صدر در دست نیست گفت: هنوز امیدواریم بتوانیم بار دیگر از محضر این عالم استفاده کنیم ولی به تلاش‌هایی بستگی دارد که باید انجام شود تا به نتیجه نزدیک‌تر شویم.

صدر خاطرنشان کرد: اکنون کمیته‌ای به صورت روزانه پیگیر وضعیت امام موسی صدر است و همه تلاش‌ها انجام می‌شود تا به مکان اسارت برسیم و ان شاءالله شاهد آزادی ایشان باشیم .

وی عنوان کرد: پس از اتفاقات و درگیری‌های لیبی مسؤولان ما را امیدوار کردند که امام موسی صدر در قید حیات باشند زیرا سندی خلاف این امر وجود ندارد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcc11qe.2bq148laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما