پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۴۳
کد مطلب : 63497
منبع : روابط عمومی شهرداری قم
معاون شهردار قم مطرح کرد

فعالیت 200 ایستگاه صلواتی در شهر قم در ایام نیمه شعبان

قم نيوز : معاون خدمات شهری و امور اجتماعی شهرداری قم گفت: شهرداری برای 200 ایستگاه صلواتی در شهر قم مجوز صادر کرد که 140 ایستگاه صلواتی در بلوار پیامبر اعظم(ص) مستقر بودند
فعالیت 200 ایستگاه صلواتی در شهر قم در ایام نیمه شعبان
فعالیت 200 ایستگاه صلواتی در شهر قم در ایام نیمه شعبان
معاون شهردار قم مطرح کرد
فعالیت 200 ایستگاه صلواتی در شهر قم در ایام نیمه شعبان

معاون خدمات شهری و امور اجتماعی شهرداری قم گفت: شهرداری برای 200 ایستگاه صلواتی در شهر قم مجوز صادر کرد که 140 ایستگاه صلواتی در بلوار پیامبر اعظم(ص) مستقر بودند

به گزارش قم نیوز  سید امیر سامع با اشاره به برنامه‌ریزی‌ شهرداری قم برای ایام نیمه شعبان اظهار کرد: شهرداری امسال در این مناسبت با برنامه ریزی قبلی و هماهنگی با دستگاه‌های مختلف، اقدامات خوبی برای خدمت رسانی به زائرین مسجد مقدس جمکران داشت.

وی ادامه داد: آماده سازی وضعیت شهر قم برای ایام نیمه شعبان و نیز فضاسازی در این شهر از جمله اقدامات شهرداری قم در این مناسبت بود.
معاون خدمات شهری و امور اجتماعی شهرداری قم افزود: امسال شهرداری در ایام نیمه شعبان هشت ستاد اجرایی داشت که در این ستادها خدمات مختلفی همچون پارک خودرو، سرویس بهداشتی، نمازخانه و محل استراحت به زائرین داده می‌شد.

سامع با اشاره به وضعیت پارکینگ‌های مسجد مقدس جمکران اظهار کرد: امسال وسعت پارکینگ‌های این مسجد به 200 هکتار رسید که نسبت به سال گذشته 50 هکتار افزایش داشت، امسال دو پارک سوار جدید در بلوار انتظار و انتهای خیابان ظهور ایجاد شد تا تعداد پارک‌سوارها در اطراف مسجد مقدس به 14 پارک سوار برسد.

وی ادامه داد: امسال برای دسترسی آسان زائرین از ورودی‌های شهر قم به مسجد مقدس جمکران تمهیداتی در نظر گرفته شد و ترافیک در اطراف میدان ولی عصر(عج) از بین رفت، همچنین دوربرگردان‌های زیرگذر شهید کریمی پیش از نیمه شعبان زیر ترافیک رفت.

معاون خدمات شهری و امور اجتماعی شهرداری قم افزود: امسال ترافیک روانی را در بلوار پیامبر اعظم(ص) داشتیم، شهرداری برای 200 ایستگاه صلواتی در شهر قم مجوز داد که 140 ایستگاه صلواتی در بلوار پیامبر اعظم(ص) بود، در این ایستگاه‌ها علاوه بر پذیرایی از زائرین، برنامه‌های فرهنگی برای آن‌ها اجرا شد و شهرداری قم پشتیبان ایستگاه‌های صلواتی بود.

سامع با اشاره به تمهیدات سازمان آتش نشانی شهرداری قم برای ایام نیمه شعبان اظهار کرد: تمام نیروهای این سازمان برای خدمت رسانی به مردم در این ایام فراخوان شدند، خوشبختانه هیچ گونه حادثه منجر به جرح یا فوت در میان زائرین مسجد مقدس جمکران نداشتیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: اقدامات در زمینه نظافت در اطراف مسجد مقدس جمکران به خوبی صورت گرفت، امسال زائرین این مسجد در زمینه ترافیک کمتر با مشکل مواجه بودند

انتهای پیام/ 138
https://qomnews.ir/vdciy5aq.t1ap32bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما