پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۳۰
کد مطلب : 63500
منبع : خبرگزاری مهر
شمارش معکوس تا آغاز لیگ برتر فوتسال؛

حضور نماینده قم در لیگ برتر فوتسال نیازمند حمایت مسئولان است

قم نيوز : در شرایطی که فصل جدید لیگ برتر فوتسال از تیرماه آغاز می‌شود زمان برای نماینده لیگ برتری فوتسال قم از دست می‌رود و به حمایت بیشتر مسئولان نیاز دارد.
شمارش معکوس تا آغاز لیگ برتر فوتسال؛ حضور نماینده قم در لیگ برتر فوتسال نیازمند حمایت مسئولان است
شمارش معکوس تا آغاز لیگ برتر فوتسال؛ حضور نماینده قم در لیگ برتر فوتسال نیازمند حمایت مسئولان است
به گزارش قم نیوز اوضاع و احوال فوتسال ایران بر خلاف نتایجی که تیم ملی فوتسال ایران در رویدادهای بین المللی کسب می‌کند مناسب نیست و تیم‌های لیگ برتری فوتسال کشور درگیر مشکلات مالی و داخلی خود هستند که در این میان نماینده استان قم بدترین شرایط را دارد.

حضور تیم فوتسال آتلیه طهران قم در فصل جدید لیگ برتر فوتسال ایران همچنان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد و حتی پس از این که رسول قلی زاده مدیر عامل و سید امیر آقایی مالک امتیاز این تیم اعلام کردند که با ادامه شرایط نامشخص مالی و حمایتی از آتلیه طهران برنامه‌ای برای تیمداری در فصل جدید ندارند باز هم اوضاع تغییری نکرد.

با توجه به این که کمیته فوتسال با صراحت از آغاز فصل جدید لیگ برتر فوتسال از تیرماه سخن گفته، زمان برای نماینده فوتسال قم برای تعیین وضعیت به سرعت و بدون نتیجه خاصی در حال گذر است و با رسیدن اردیبهشت به روزهای میانی، اکنون تا آغاز فصل جدید لیگ برتر فوتسال چیزی در حدود ۲ ماه زمان باقی مانده است.

یک تیم برای حضور در سطح اول فوتسال کشور نیاز به گذراندن دوره بدنسازی پیش فصل، بازی‌های تدارکاتی، حضور فعال و مؤثر در نقل و انتقالات پیش فصل و انجام امور اداری حضور در مسابقات و فراهم کردن نیازهای سخت افزاری خود دارد و با توجه به زمان باقی مانده از یک سو و نبود عزمی برای رفع موانع تیمداری آتلیه طهران در لیگ برتر فوتسال، اوضاع برای فوتسال قم ناامید کننده است.

با وجود این که فوتسال قم شرایطی مشابه امروز را تجربه کرده و بارها، نماینده قم در آخرین روزها وارد لیگ برتر فوتسال شده اما حضور نماینده فوتسال قم در لیگ برتر هرگز تا این اندازه در موقعیت انصراف و عدم حضور قرار نداشته است و تلاش واضحی نیز برای حل مشکلات دیده نمی‌شود.

با توجه به موج سقوط یا نابودی تیم‌های ورزشی استان قم در سطح باشگاهی، غفلت در مورد تیم آتلیه طهران قم به انصراف یا انتقال امتیاز این تیم از استان قم به استان دیگر منجر می‌شود و نمره منفی دیگری در کارنامه مدیریت ورزشی در استان قم درج خواهد کرد.
انتهاي پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcdzk09.yt0sz6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما