شنبه ۹ ارديبهشت ۱۳۹۱ ساعت ۱۵:۵۷
کد مطلب : 6356
سرهنگ نوری عنوان کرد:

استاندارد نبودن معابر مهم‌ترین عامل ترافیک قم

قم نيوز : قم نیوز: رییس پلیس راهنمایی و رانندگی قم یکی از مهم‌ترین علل ترافیک این شهر را استاندارد نبودن معابر عنوان کرد.
استاندارد نبودن معابر مهم‌ترین عامل ترافیک قم
به گزارش قم نیوز، سرهنگ محمد نوری با اشاره به اینکه سه عامل انسان، ‌عابر پیاده و خودرو از عوامل تاثیر گذار در شکل گیری ترافیک هستند عنوان کرد: انسان نقش راننده وسائل نقلیه را دارد و همچنین نقش عابر پیاده را نیز برعهده دارد می‌تواند با رعایت قوانین در حل معضل ترافیک نقش داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه وسایل نقلیه نیز باید استاندارد باشندگفت: مجهز بودن خودرو به آخرین استانداردهای لازم نیز می‌تواند در کاهش معضل ترافیک تاثیرگذار باشد.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی قم در عین حال استاندارد بودن راه‌ها و معابر را نیز بسیار تاثیرگذاردانست و عنوان کرد: یکی از مهم‌ترین دلایل مشکل ترافیک قم استاندارد نبودن معابر و خیابان‌های این شهر است.

وی در ادامه ابراز کرد: فرهنگ سازی در زمینه رعایت قوانین و مقررات را نیز از دیگر موارد مهم برشمرد که باید تلاش‌های زیادی برای نهادینه کردن آن انجام داد.

نوری با اشاره به ترافیک هسته مرکزی شهر قم بیان داشت: ساختمان‌ها و اماکن تجاری در هسته مرکزی شهر افزایش روز افزودن داشته و این در حالی است که معابر و خیابان‌های هسته مرکزی همچنان به شرایط سابق است.

وی ادامه داد: ‌نبود پارکینگ نیز یکی دیگر از معضلات است که موجب شده تا افراد خودروهای خود را در کنار خیابان‌ها پارک کرده و مانع عبور ومرور وسائل نقلیه شوند.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdcb.sb0urhbf0iupr.html
نام شما
آدرس ايميل شما

محمدرضا
ضمن تشکربنظرمن 90درصدترافیک معابروخیابانهای شهرقم به خاطردوبله وجدیداسوبله پارک کردن ماشینها میباشدامسئولین دنبال چه هستندچیزی که عیان است چه حاجت به بیان است