> احداث دو مدرسه در سکونتگاه‌های غیررسمی شهر قم در سال 97 | قم نیوز
چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۱۵
کد مطلب : 63790
منبع : خبرگزاری فارس
مدیرکل راه و شهرسازی استان قم خبر داد

احداث دو مدرسه در سکونتگاه‌های غیررسمی شهر قم در سال 97

قم نيوز : مدیرکل راه و شهرسازی استان قم گفت: در سال جاری عملیات اجرایی خانه لاجوردی زاده و نیز پروژه احداث دو مدرسه با اعتبار 45 میلیارد ریال در سکونتگاه‌های غیررسمی این شهر آغاز می‌شود.
احداث دو مدرسه در سکونتگاه‌های غیررسمی شهر قم در سال 97
احداث دو مدرسه در سکونتگاه‌های غیررسمی شهر قم در سال 97
به گزارش قم نیوز حسن صبوری ظهر امروز در جلسه ستاد بازآفرینی استان قم در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری با اشاره به انجام پروژه‌های عمرانی در شهر قم اظهار کرد: از سال گذشته احداث سه پروژه عمرانی در حاشیه این شهر آغاز شد که یکی از این پروژه‌ها 25 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، سال گذشته هم درمانگاه ایثار افتتاح شد.

وی ادامه داد: در محلات هدف بازآفرینی شهر قم از سال 96، کار بهسازی و اجرای آسفالت معابر آغاز شد و این روند در سال جاری هم ادامه خواهد داشت.

مدیرکل راه و شهرسازی استان قم افزود: در محله باغ پنبه کار احداث پروژه کف سازی و جداره سازی محله آغاز شده است و دستگاه‌های اجرایی باید شبکه‌های موردنیاز خود را پیش از اتمام پروژه اصلاح کنند.

صبوری با اشاره به اجرای برنامه بازآفرینی شهری در استان قم اظهار کرد: ستاد بازآفرینی شهری استان در سال گذشته رتبه الف را در تحقق برنامه بازآفرینی شهری در کشور کسب کرد.

وی ادامه داد: از جمله وظایف ستاد بازآفرینی شهری استان قم بهسازی، بازآفرینی و بازسازی شهری است و فعالیت‌های این ستاد طی دو سال اخیر پیشرفت چشمگیری داشت.

مدیرکل راه و شهرسازی استان قم افزود: به دنبال تکمیل مطالعات جامع بازآفرینی شهر قم با رویکرد شهرنگر و تصویب مطالعات مرمت خانه تاریخی لاجوردی زاده هستیم.

صبوری با اشاره به اجرای محور فرهنگی شهر قم اظهار کرد: در سال گذشته قرارداد ساماندهی این محور در پنج مسیر به امضا رسید که اجرای این پنج مسیر با 60 درصد پیشرفت فیزیکی ادامه دارد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در سال جاری عملیات اجرایی خانه لاجوردی زاده و نیز پروژه احداث دو مدرسه با اعتبار 45 میلیارد ریال در سکونتگاه‌های غیررسمی این شهر آغاز می‌شود.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdce7f8p.jh8xoi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما