شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۲۴
کد مطلب : 63882
منبع : خبرگزاری مهر
رئیس هیئت کونگ فوی قم خبر داد؛

کسب مقام سوم توسط تیم کونگ فوی بانوان قم در مسابقات قهرمانی کشور

قم نيوز : رئیس هیئت کونگ فو و هنرهای رزمی استان قم از کسب مقام سوم توسط تیم کونگ فوی بانوان قم در مسابقات قهرمانی کشور خبر داد.
کسب مقام سوم توسط تیم کونگ فوی بانوان قم در مسابقات قهرمانی کشور
کسب مقام سوم توسط تیم کونگ فوی بانوان قم در مسابقات قهرمانی کشور
به گزارش قم نیوز حسن عباسی اظهار داشت: تیم کونگ فوی دختران قم که در مسابقات قهرمانی کشور در کرمان شرکت کرده بود جمعه شب با کسب مقام سوم تیمی به کار خود پایان داد و یک طلا، یک نقره و ۳ برنز کسب کرد.

وی افزود: فاطمه فروزنده تنها طلایی تیم قم در این رویداد بود که توانست در این مسابقات با پیروزی بر حریف خود در دیدار نهایی صاحب مقام قهرمانی شود در حالی که این رزمی کار پیش از این نیز عناوین و مدال‌های متعددی در عرصه کشور به دست آورده است.

رئیس هیئت کونگ فو و هنرهای رزمی استان قم گفت: الهه قاسم زاده تنها مدال نقره تیم قم را از آن خود کرد در حالی که شایستگی کسب مدال طلا را نیز داشت همچنین ۳ کونگ فوکار قمی نیز در آستانه رسیدن به فینال، با شکست برابر حریفان راهی رده بندی شدند و مدال برنز گرفتند که این نفرات شامل محدثه پناه زاده، فاطمه پناه زاده و مهین منتشلو بودند.

عباسی بیان داشت: فاطمه رودگر، معصومه ترابی، سارا جشنلو، معصومه پیرایش و زهره برزویی دیگر اعضای تیم اعزامی قم به کرمان بودند و موفقیت نماینده کونگ فوی استان قم در کرمان نمایانگر ظرفیت و توانایی کونگ فوکاران قمی است.

وی عنوان کرد: رشته کونگ فو یکی از رشته‌های ورزشی محبوب در بین جوانان قمی است و قم هم در بخش مردان و هم در بخش زنان در عرصه ملی حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و در آینده از جوانان کونگ فوکار قم بیشتر خواهیم شنید.


انتهای پیام/ 138
https://qomnews.ir/vdcgx793.ak9w74prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما