شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۱۵
کد مطلب : 63907
منبع : خبرگزاری مهر
در مسابقات فوتبال زیر ۱۵ سال کشور انجام می‌شود؛

تیم پیام قم برابر آپادانای شوش به دنبال اولین پیروزی

قم نيوز : تیم فوتبال پیام قم در مسابقات فوتبال زیر ۱۵ سال کشور برابر آپادانای شوش به دنبال کسب نخستین پیروزی است.
تیم پیام قم برابر آپادانای شوش به دنبال اولین پیروزی
تیم پیام قم برابر آپادانای شوش به دنبال اولین پیروزی
به گزارش قم نیوز رقابت‌های فوتبال لیگ زیر ۱۵ سال کشور امروز در اصفهان ادامه پیدا می‌کند که تیم فوتبال پیام قم که در جدول یک امتیازی است برابر تیم آپادانای شوش، نماینده استان خوزستان به میدان می‌رود.

تیم پیام قم که برای حضور در این مسابقات در اصفهان حضور دارد عصر امروز در ورزشگاه بهرام عاطف اصفهان مقابل آپادانای شوش قرار می‌گیرد و به دنبال کسب نخستین برد خود در این مرحله است و ترکیب این تیم را بازیکنان بومی فوتبال پایه قم تشکیل می‌دهند.

پیام در نخستین دیدار خود در این رقابت‌ها به مصاف پدیده ساری رفت و با تساوی بدون گل به کار خود پایان داد و روز جمعه، در دومین روز رقابت‌ها با قرعه استراحت مواجه شد. پیام پس از مسابقات امروز برابر نماینده خوزستان روزهای یکشنبه و دوشنبه ۲ بازی برگزار می‌کند تا تکلیف صعود این تیم مشخص شود.

جیچون گنبد کاووس دومین حریف پیام است و آخرین بازی پیام در این مرحله برابر میزبان مسابقات، تیم ذوب آهن اصفهان برگزار می‌شود. پیام در صورتی که بتواند صدرنشینی گروه را از آن خود کند به طور مستقیم به مرحله بعد صعود خواهد کرد اما قرار گرفتن در رده دوم صعود این تیم را با اما و اگر مواجه می‌کند.

از بین ۲ تیم دوم گروه‌های دوم و سوم تیمی که وضعیت بهتری داشته باشد نیز جواز صعود را به دست خواهد آورد. برنامه بازی‌های تیم پیام قم و ترتیب مسابقات پس از انجام مراسم قرعه کشی در اصفهان مشخص خواهد شد. تیم رده نونهالان زیر ۱۴ سال پیام قم نیز روز دوشنبه با شکست برابر نماینده بوشهر از صعود به لیگ برتر فوتبال نونهالان کشور باز مانده بود.
انتهاي پيام / 137
https://qomnews.ir/vdcefo8p.jh8x7i9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما