کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نايب‌رئيس هیأت كشتي استان قم خبر داد

موفقيت كشتي‌گير قم در كسب سهميه بازي‌هاي آسيايي 2018

خبرگزاری فارس , 26 ارديبهشت 1397 ساعت 2:11

نايب‌رئيس هیأت كشتي استان قم از موفقيت فرنگي‌كار قمي در كسب مجوز حضور در بازي‌هاي آسيايي 2018 جاكارتاي اندونزي خبر داد.


به گزارش قم نیوز احمد رضایی امروز اظهار کرد: با انگیزه دست‌یابی به سهمیه بازی‌های آسیایی 2018 جاکارتای اندونزی، سه کشتی‌گیر قم در مرحله نهایی رقابت‌های انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی به میزبانی سالن شهدای هفتم‌تیر تهران به میدان رفتند.

وی ادامه داد: در این رقابت‌ها علی‌اکبر حیدری موفق‌ترین کشتی‌گیر قم بود که در نخستین مسابقه خود با نتیجه سه بر یک محمد بیرانوند از هیأت خوزستان را شکست داد، سپس امیرحسین میری از کرمانشاه را ضربه فنی کرد و در برابر محمد یگانه از ایلام با نتیجه نزدیک 6 بر 5 به برتری رسید.

نایب‌رئیس هیأت کشتی استان قم بیان کرد: نماینده شایسته کشتی قم که قهرمان مرحله مقدماتی انتخابی بازی‌های آسیایی و پیکارهای قهرمانی جهان شده بود، در فینال وزن 97 کیلوگرم مرحله نهایی انتخابی تیم ملی برابر امیرحسین حسینی از مازندران 6 بر صفر پیروز شد تا به عنوان قهرمان این وزن به بازی‌های آسیایی راه پیدا کند.

وی خاطرنشان کرد: ما در این رقابت‌ها دو نماینده دیگر نیز در اوزان 82 و 87 کیلوگرم داشتیم که در وزن 82 کیلوگرم مهدی ابراهیمی به میدان رفت، کشتی‌گیری که در مرحله مقدماتی با شکست تک تک حریفان خود قهرمان شد اما در این انتخابی ابتدا برابر یوسف قادریان از البرز پنج بر سه شکست خورد و سپس در مسابقه با کیوان رضایی از فارس با وجود تساوی در امتیاز پنج، مغلوب شد و از گردونه رقابت‌ها کنار رفت.

رضایی همچنین به عملکرد کشتی‌گیر وزن 87 کیلوگرم تیم هیأت قم در آخرین انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان اشاره و ابراز کرد: علی قیطاسی که در مرحله مقدماتی این رقابت‌ها به مقام سوم وزن خود رسیده بود، در مرحله نهایی برابر ایمان انصاری از تهران سه بر یک نتیجه را واگذار کرد و در ادامه روی سکو نرفت تا در پایان این رقابت‌ها علی‌اکبر حیدری فرنگی‌کار وزن 97 کیلوگرم استان قم مسافر بازی‌های آسیایی 2018 جاکارتا شود.

انتهای پیام / 137


کد مطلب: 64027

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/64027/موفقيت-كشتي-گير-قم-كسب-سهميه-بازي-هاي-آسيايي-2018

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir