کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

با پايان ليگ‌هاي نوجوانان و جوانان

بسكتباليست‌هاي ستارگان قم 2 جام قهرماني بالاي سر بردند

خبرگزاری فارس , 26 ارديبهشت 1397 ساعت 11:52

بسكتباليست‌هاي باشگاه ستارگان قم همرمان دو جام قهرماني مسابقات ليگ‌هاي نوجوانان و جوانان باشگاه‌هاي اين رشته را بالاي سر بردند.


به گزارش قم نیوز مسابقات لیگ‌های دو رده سنی نوجوانان و جوانان باشگاه‌های قم طبق برنامه‌ریزی کمیته مسابقات هیات بسکتبال استان قم با حضور تیم‌هایی از باشگاه‌های فعال این رشته به انجام رسید و قهرمانان خود را در یک روز شناخت.

در مسابقات لیگ جوانان بسکتبال باشگاه‌های قم، تیم‌های ستارگان و مهتاب بعد از کسب نتایج موفق در مراحل مختلف، برگزار کننده بازی نهایی بودند، در حالی که ستارگان برای صعود به فینال در نیمه‌نهایی برابر تیم منتخب نوجوانان قم به برتری 65 بر 46 دست یافت.

این در حالی است که بسکتبالیست‌های تیم مهتاب قم برای صعود به دیدار نهایی لیگ جوانان باشگاه‌های قم در مرحله نیمه‌نهایی برابر تیم جوانان خلیج‌فارس به برتری ۷۱ بر 64 رسیدند تا برای قهرمانی به مصاف ستارگان بروند اما فینال این لیگ به نفع ستارگان تمام شد.

در دیدار نهایی لیگ بسکتبال جوانان باشگاه‌های قم تیم ستارگان برابر مهتاب نمایشی کاملا برتر داشت و در حضور علاقمندان به این رشته که در سالن برگزار مسابقه بودند با نتیجه قاطع 77 بر 37 به برتری رسید تا در حضور مسوولان هیات بسکتبال قم جشن قهرمانی بگیرد.

همچنین به طور همزمان دیدار نهایی لیگ نوجوانان بسکتبال باشگاه‌های استان قم بین تیم‌های ستارگان و مهرام در خانه بسکتبال قم به انجام رسید، در شرایطی که مهرام با پیروزی 54 بر 24 برابر تیم منتخب نونهالان قم به فینال رسید و تیم نوجوانان ستارگان با شکست مهتاب به دیدار نهایی راه یافته بود اما در مسابقه پایانی این تیم ستارگان بود که با نتیجه 77 بر 56 تیم مهرام را برد و قهرمان شد.

همچنین در مسابقات رده‌بندی برگزار شده لیگ نوجوانان، تیم مهتاب 31 بر 29 منتخب نونهالان را شکست داد و سوم شد، ضمن اینکه در لیگ جوانان باشگاه‌های قم نیز تیم خلیج‌فارس در یک بازی نزدیک با نتیجه 35 بر 32 تیم منتخب نوجوانان را از پیش‌رو برداشت و به مقام سوم رسید.

انتهای پیام / 138


کد مطلب: 64046

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/64046/بسكتباليست-هاي-ستارگان-قم-2-جام-قهرماني-بالاي-سر-بردند

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir