کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

شهردار منطقه هشت خبر داد:

امسال 10 هزار تن آسفالت در معابر پردیسان توزیع خواهد شد

روابط عمومی شهرداری قم , 26 ارديبهشت 1397 ساعت 12:54

شهردار منطقه هشت گفت: با برنامه‌ریزی صورت گرفته، امسال قریب به 75 هزار مترمربع از محلات و معابر اصلی سطح پردیسان بهسازی و آسفالت خواهد شد


به گزارش قم نیوز ابوالفضل مستقیمی با اشاره به اجرای نهضت آسفالت در پردیسان، گفت: آغاز مجدد نهضت آسفالت در معابر، ضمن رفع برخی محرومیت ها، به بهبود چهره عمومی شهر، ارتقاء کیفیت زندگی و افزایش نشاط و شادابی می انجامد.

وی افزود: با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته و شناسایی معابر نیازمند به بهسازی و روکش آسفالت ،قراردادی با سازمان توسعه و عمران شهرداری قم به مبلغ 11 میلیارد و 500 میلیون ریال  جهت تولید و خرید آسفالت به میزان 10 هزار تن منعقد شده است.

وی افزود: اجرای روکش و ترمیم آسفالت معابر سطح پردیسان، یکی از مهمترین اقدامات شهرداری منطقه و در راستای تحقق اهداف مجموعه مدیریت شهری برای ارائه خدمات به شهروندان می باشد.
شهردار منطقه هشت افزود: در قالب این قرارداد به میزان 74500 متر مربع از شوارع اصلی و فرعی پردیسان بهسازی خواهد شد.

مستقیمی با اشاره به پروژه هایی که در این طرح پیش بینی شده است، خاطرنشان کرد: بهسازی ، ترمیم و لکه گیری آسفالت شوارع سطح منطقه به صورت متفرقه، اجرای آسفالت شوارع داخلی قطعات  3و4 کمپینگ بوستان غدیر، بهسازی و روکش آسفالت شوارع فرعی پردیسان و اجرای پارکینگ های عمومی محلات یک و 4 مسکن مهر از جمله این پروژه ها می‌باشد.
 


کد مطلب: 64050

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/64050/امسال-10-هزار-تن-آسفالت-معابر-پردیسان-توزیع-خواهد

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir