کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس اداره قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم مطرح کرد

اجرای طرح قرآنی اقوم در قم با حضور دانش آموزان

خبرگزاری فارس , 26 ارديبهشت 1397 ساعت 13:25

رئیس اداره قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم گفت: سال گذشته اجرای طرح اقوم برای دانش آموزان پسر در استان قم شروع شد و امسال هم این طرح در میان دانش آموزان دختر استان اجرایی می‌شود.


به گزارش قم نیوز سید محمد صالح نژاد امروز با اشاره به اجرای طرح اقوم در استان قم اظهار کرد: در قالب این طرح دانش آموزانی که استعدادهای ویژه ای را در زمینه حفظ قرآن دارند، در کنار درس خواندن، کل قرآن کریم را در طول سه سال حفظ می‌کنند.

وی ادامه داد: سال گذشته اجرای طرح اقوم برای دانش آموزان پسر در استان قم شروع شد و امسال هم این طرح در میان دانش آموزان دختر استان اجرایی می‌شود.

رئیس اداره قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم افزود: ثبت نام برای شرکت در چهل و یکمین دوره مسابقات قرآن در استان برای افراد بالای 18 سال تا پایان اردیبهشت ماه ادامه دارد که تاکنون سه هزار نفر در این مسابقات شرکت کردند. مسابقات قرآن برای کودکان و نوجوانان زیر 18 سال با همکاری اداره آموزش و پرورش استان قم برگزار می‌شود.

صالح نژاد با اشاره به رشته‌های مسابقات قرآن استان قم اظهار کرد: این مسابقات در رشته‌هایی همچون حفظ، قرائت، ترتیل، اذان، دعا خوانی و معارف قرآن برگزار می‌شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: بخش معارفی مسابقات قرآن استان قم در روز 10 خرداد به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود، مرحله دوم این مسابقات هم در تیرماه به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/138


کد مطلب: 64053

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/64053/اجرای-طرح-قرآنی-اقوم-قم-حضور-دانش-آموزان

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir